דף הבית » יותר » מה יותר משמין מפופקורן או נאצ'וס?
2023-06-14 11:07:00+02:00

מה יותר משמין מפופקורן או נאצ'וס?

מה גורם לפופקורן ונאצ'וס להשמין?

פופקורן ונאצ'וס הם שניים מהחטיפים הפופולריים ביותר בסביבה, אבל הם יכולים להיות גם עתירי קלוריות ושומן באופן מפתיע. פופקורן עשוי בדרך כלל עם שמן וחמאה, ויכול להיות מלא בשומני טראנס לא בריאים. נאצ'וס, בינתיים, מיוצר בדרך כלל עם גבינה, שמנת חמוצה ומרכיבים שומניים אחרים. אז מאילו חטיפים אחרים כדאי להימנע אם אתה עוקב אחר צריכת הקלוריות שלך?

צ'יפס

צ'יפס הוא חטיף קלאסי שניתן למצוא כמעט בכל מסעדה. לרוע המזל, הם גם עשירים להפליא בשומן ובקלוריות. מנה אחת של צ'יפס יכולה להכיל עד 500 קלוריות ו-25 גרם שומן. אם אתם מנסים לשמור על המשקל שלכם, עדיף להימנע לחלוטין מצ'יפס.

צ'יפס ומטבל

צ'יפס ומטבל הם עוד חטיף פופולרי שיכול להיות עשיר באופן מפתיע בקלוריות ובשומן. צ'יפס מטוגן בדרך כלל בשמן, ומטבלים מיוצרים בדרך כלל עם מרכיבים עתירי שומן כמו גבינה ושמנת חמוצה. מנה אחת של צ'יפס ומטבל יכולה להכיל עד 800 קלוריות ו-50 גרם שומן.

גלידה

גלידה היא קינוח קלאסי, אבל היא גם עשירה להפליא בקלוריות ובשומן. כדור גלידה בודד יכול להכיל עד 300 קלוריות ו-20 גרם שומן. אם אתה מנסה לשמור על המשקל שלך, עדיף להימנע לגמרי מגלידה.

שוקולד

שוקולד הוא עוד חטיף פופולרי שיכול להיות עשיר באופן מפתיע בקלוריות ובשומן. חפיסת שוקולד בודדת יכולה להכיל עד 400 קלוריות ו-20 גרם שומן. אם אתה מנסה לשמור על המשקל שלך, עדיף להימנע לחלוטין משוקולד.

סיכום

פופקורן ונאצ'וס יכולים להיות עשירים באופן מפתיע בקלוריות ובשומן, אבל הם רחוקים מלהיות החטיפים היחידים שאתה צריך להימנע מהם אם אתה שומר על המשקל שלך. צ'יפס, צ'יפס ומטבל, גלידה ושוקולד הם כולם עשירים להפליא בקלוריות ושומן, ויש להימנע מהם אם אתה מנסה לשמור על המשקל שלך. למידע נוסף על חטיפים בריאים, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן