דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן אפשר לשמור כבד עוף במקפיא?
2023-05-08 10:57:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור כבד עוף במקפיא?

מהו כבד עוף?

כבד עוף הוא סוג של בשר איברים שמקורו בתרנגולות. זהו מזון עתיר חומרים מזינים עשיר בחלבון, ברזל וויטמינים ומינרלים אחרים. הוא גם מרכיב פופולרי במנות רבות, מפטה ועד מוקפצים.

כמה זמן אפשר לשמור כבד עוף במקפיא?

ניתן לשמור כבד עוף במקפיא עד שישה חודשים. עם זאת, חשוב לציין כי איכות הכבד תתחיל להידרדר לאחר שלושה חודשים. כדי להבטיח שהכבד יישאר טרי ובטוח לאכילה, חשוב לאחסן אותו כראוי.

כיצד לאחסן כבד עוף במקפיא

כשמאחסנים כבד עוף במקפיא, חשוב לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. זה יעזור להרחיק כל אוויר ולחות, שעלולים לגרום לכבד להתקלקל. חשוב גם לסמן את האריזה עם התאריך שבו היא אוחסנה, כדי שתדע מתי צריך להשתמש בה.

איך להפשיר כבד עוף

כשמוכנים להשתמש בכבד העוף, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעביר את הכבד מהמקפיא למקרר ולתת לו להפשיר לילה. לאחר שהוא מופשר, יש לבשל אותו מיד.

איך לדעת אם כבד עוף רע

חשוב לבדוק את הכבד לפני בישולו כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה. אם לכבד יש ריח חמוץ או מרקם רירי, אסור לאכול אותו. בנוסף, אם הכבד נשמר במקפיא במשך יותר משישה חודשים, יש לזרוק אותו.

סיכום

ניתן לשמור כבד עוף במקפיא עד שישה חודשים. עם זאת, חשוב לאחסן אותו כראוי ולבדוק אותו לפני הבישול כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה. כדי ללמוד עוד על איך לאחסן כבד עוף, אתה יכול לבקר בדף זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן