דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר להשאיר בשר טרי במקרר?
2023-03-16 22:05:00+02:00

כמה זמן אפשר להשאיר בשר טרי במקרר?

מהם חיי המדף של בשר טרי?

ניתן להשאיר בשר טרי במקרר עד יומיים לפני שהוא מתחיל להתקלקל. לאחר יומיים יש לבשל או להקפיא את הבשר כדי למנוע ממנו להתקלקל. חיי המדף של בשר טרי תלויים בסוג הבשר ובאופן האחסון שלו. לדוגמה, בשר בקר טחון יכול להחזיק עד יומיים במקרר, בעוד סטייק יכול להחזיק עד חמישה ימים.

כיצד לאחסן בשר טרי כראוי

כדי להבטיח שבשר טרי יישאר טרי כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו כראוי. בשר טרי יש לאחסן בחלק הקר ביותר של המקרר, בדרך כלל במדף התחתון. כמו כן יש לעטוף היטב בניילון או בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש. בנוסף, חשוב להרחיק בשר נא ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב.

איך לדעת אם בשר טרי התקלקל

חשוב לבדוק בשר טרי באופן קבוע כדי לוודא שהוא לא התקלקל. לבשר טרי שהתקלקל יהיה מרקם רירי וריח לא נעים. בנוסף, ייתכן שצבע הבשר השתנה מצבעו המקורי. אם יש לבשר אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק אותו מיד.

טיפים להקפאת בשר טרי

אם לא ישתמשו בבשר טרי תוך יומיים, יש להקפיא אותו. כדי להקפיא בשר טרי, יש לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ולהניח אותו בכלי המתאים למקפיא. בנוסף, חשוב לסמן את המיכל עם התאריך שבו הוקפא. בשר קפוא יכול להחזיק עד שישה חודשים במקפיא.

טיפים להפשרת בשר קפוא

כשמגיע הזמן להשתמש בבשר קפוא, יש להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר קפוא היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יבטיח שהבשר יפשיר לאט ואחיד. חשוב לעולם לא להפשיר בשר קפוא בטמפרטורת החדר, מכיוון שהדבר עלול לגרום לגידול חיידקים.

סיכום

ניתן להשאיר בשר טרי במקרר עד יומיים לפני שהוא מתחיל להתקלקל. לאחר יומיים יש לבשל או להקפיא את הבשר כדי למנוע ממנו להתקלקל. כדי להבטיח שבשר טרי יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, חשוב לאחסן אותו כראוי ולבדוק אותו באופן קבוע לאיתור סימני קלקול. בנוסף, אם לא ישתמשו בבשר טרי תוך יומיים, יש להקפיא אותו. למידע נוסף על איך לאחסן ולטפל בבשר טרי, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן