דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?
2023-04-06 04:13:00+02:00

כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?

מה זה הפשרה?

הפשרה היא תהליך של הפשרה של מזון קפוא, כמו בשר, כדי שניתן יהיה לבשלו. חשוב להפשיר מזון כראוי כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. ההפשרה יכולה להתבצע במגוון דרכים, כולל במקרר, במים קרים או במיקרוגל.

כמה זמן אפשר להשאיר בשר מופשר במקרר?

ניתן להשאיר בשר מופשר במקרר עד ארבעה ימים לפני שיש צורך לבשל אותו או להקפיא אותו שוב. חשוב לציין שחוק ארבעת הימים חל רק על בשר שהופשר במקרר. בשר שהופשר במים קרים או במיקרוגל יש לבשל מיד.

שיטות הפשרה בטוחות

בעת הפשרת בשר, חשוב להקפיד על נהלי הפשרה בטוחים. יש להפשיר בשר במקרר, במים קרים או במיקרוגל. אסור להפשיר בטמפרטורת החדר. בנוסף, חשוב להפריד בשר נא ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב.

בישול בשר מופשר

לאחר הפשרה, יש לבשל בשר מיד. אם הבשר לא הולך להתבשל מיד, יש להקפיא אותו שוב. חשוב לציין שחלק מסוגי הבשר, כמו בשר בקר טחון, צריכים להתבשל תוך יום עד יומיים מהפשרה.

אחסון בשר מופשר

כשמאחסנים בשר מופשר חשוב לשמור אותו במקרר. יש להגדיר את המקרר ל-40°F או מתחת. בנוסף, חשוב לשמור את הבשר בכלי אטום או עטוף היטב בניילון.

הקפאת בשר מופשר

אם הבשר לא הולך להתבשל מיד, יש להקפיא אותו שוב. כדי להקפיא בשר מופשר, יש להניח אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון נצמד. לאחר מכן יש להכניס את הבשר למקפיא. חשוב לציין שיש להשתמש בבשר קפוא תוך ארבעה חודשים לאיכות הטובה ביותר.

סיכום

הפשרת בשר היא שלב חשוב בתהליך הבישול. ניתן להשאיר בשר מופשר במקרר עד ארבעה ימים לפני שיש צורך לבשל אותו או להקפיא אותו שוב. חשוב להקפיד על נהלי הפשרה בטוחים, כגון הפשרה במקרר, במים קרים או במיקרוגל. בנוסף, חשוב להפריד בשר נא ממזונות אחרים כדי למנוע זיהום צולב. אם הבשר לא הולך להתבשל מיד, יש להקפיא אותו שוב. למידע נוסף על הפשרה ואחסון בשר, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן