דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן בשר יכול להיות במקרר לאחר ההפשרה?
2023-03-27 10:14:00+02:00

כמה זמן בשר יכול להיות במקרר לאחר ההפשרה?

מה זה הפשרה?

הפשרה היא תהליך הפשרה של מזון קפוא, כמו בשר, כך שניתן לבשלו ולאכלו. הפשרה היא שלב חשוב בבטיחות המזון, שכן היא מונעת צמיחה של חיידקים שעלולים לגרום להרעלת מזון. חשוב להפשיר מזון כראוי כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה.

כמה זמן יכול להיות בשר מופשר במקרר?

לאחר הפשרה של בשר, ניתן לשמור אותו במקרר עד ארבעה ימים. זה נכון לכל סוגי הבשר, כולל בשר בקר, חזיר, עוף ודגים. חשוב לציין שחוק ארבעת הימים חל רק על בשר שהופשר במקרר. אם הבשר הופשר במיקרוגל או במים קרים, יש לבשלו מיד ולא לשמור במקרר.

טיפים לאחסון בשר מופשר

כשמאחסנים בשר מופשר במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. זה יעזור למנוע מהבשר להתייבש וגם יעזור למנוע ממנו לבוא במגע עם מזונות אחרים במקרר. חשוב גם לסמן את הבשר בתאריך שבו הוא הופשר כדי שתוכלו לעקוב אחרי כמה זמן הוא שהה במקרר.

הפשרה בטוחה של בשר

הדרך הבטוחה להפשיר בשר היא במקרר. שיטה זו לוקחת את פרק הזמן הארוך ביותר, אך זוהי הדרך הבטוחה ביותר להבטיח שהבשר לא יזדהם בחיידקים. כדי להפשיר בשר במקרר, מניחים את הבשר בכלי אטום או עוטפים אותו היטב בניילון נצמד. מניחים את הבשר על צלחת או בקערה כדי לתפוס את המיצים שעלולים לדלוף החוצה. מניחים לבשר להפשיר במקרר מספר שעות או לילה.

שיטות חלופיות להפשרת בשר

אם אתה צריך להפשיר בשר במהירות, יש עוד כמה שיטות שאפשר להשתמש בהן. ניתן להשתמש במיקרוגל להפשרת בשר, אך חשוב לבשל את הבשר מיד לאחר הפשרתו. מים קרים יכולים לשמש גם להפשרת בשר, אך יש להחליף את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהבשר לא יזדהם.

סיכום

הפשרת בשר היא צעד חשוב בבטיחות המזון. חשוב להפשיר בשר כמו שצריך ולאחסן אותו במקרר לא יותר מארבעה ימים. אם הבשר הופשר במיקרוגל או במים קרים, יש לבשלו מיד ולא לשמור במקרר. למידע נוסף על הפשרה בטוחה של בשר, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן