דף הבית » המלצת הצוות » כמה גרם שוקל בצל?
2023-05-15 05:56:00+02:00

כמה גרם שוקל בצל?

מה זה בצל?

בצל הוא ירק שהוא חלק ממשפחת האליום. זהו צמח בולבוס שמגדלים וקוטפים עבור הנורה האכילה שלו. הבצל משמש במגוון מנות, החל מסלטים ועד מרקים ועד תבשילים. הם משמשים גם כחומר טעם במתכונים רבים. ניתן לאכול בצל נא, מבושל או כבוש.

כמה גרם שוקל בצל?

התשובה לשאלה זו תלויה בגודל הבצל. בדרך כלל, בצל בגודל בינוני ישקול בין 100 ל-150 גרם. בצל גדול יכול לשקול עד 200 גרם. בצל קטן ישקול בסביבות 50 גרם.

מהם היתרונות של אכילת בצל?

בצל הוא מקור מצוין לויטמינים ומינרלים. הם עשירים בויטמין C, ויטמין B6, חומצה פולית ואשלגן. בצל הוא גם מקור טוב לסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לקדם עיכול בריא. הבצל דל בקלוריות ובשומן, מה שהופך אותם לתוספת בריאה לכל תזונה. הבצל ידוע גם בתכונות האנטי דלקתיות שלהם. מחקרים הראו שבצל יכול לסייע בהפחתת דלקת בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון למחלות מסוימות.

איך לאחסן בצל

יש לאחסן בצל במקום קריר ויבש. יש להרחיק אותם מאור שמש ישיר ולהרחיק מפירות וירקות אחרים. ניתן לשמור בצל במקרר עד שבועיים.

  • יש לאחסן בצל במקום קריר ויבש.
  • ניתן לשמור בצל במקרר עד שבועיים.
  • יש להרחיק את הבצל מאור שמש ישיר ולהרחיק מפירות וירקות אחרים.

ניתן גם להקפיא בצל עד שישה חודשים. כדי להקפיא בצל, מקלפים וחותכים אותם לחתיכות קטנות. מניחים את החתיכות בכלי עמיד במקפיא ומאחסנים במקפיא. כשמוכנים לשימוש, הפשירו את הבצל במקרר והשתמשו לפי הרצוי. לסיכום, בצל הוא תוספת נהדרת לכל דיאטה. הם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, והם דלים בקלוריות ובשומן. ניתן לשמור בצל במקרר עד שבועיים או להקפיא עד חצי שנה. כדי ללמוד עוד על היתרונות של אכילת בצל, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן