דף הבית » יותר » מה שורף יותר קלוריות: הליכה או ריצה?
2023-05-02 03:40:00+02:00

מה שורף יותר קלוריות: הליכה או ריצה?

מבוא

האם אתה מנסה להחליט איזו פעילות גופנית היא הטובה ביותר לשריפת קלוריות? הליכה וריצה הן שתיים מצורות הפעילות הגופניות הפופולריות ביותר, אבל איזו מהן שורפת יותר קלוריות? התשובה עשויה להפתיע אותך. במאמר זה נשווה בין הליכה וריצה כדי לעזור לך להחליט איזה מהם מתאים למטרות הכושר שלך.

קלוריות שנשרפו מהליכה

הליכה היא צורה מצוינת של פעילות גופנית. זה בעל השפעה נמוכה, כך שהוא עדין על המפרקים והשרירים שלך. זה גם קל להשתלב בשגרת היומיום שלך. כל מה שאתה צריך זה זוג טוב של נעלי הליכה ואתה מוכן לצאת לדרך. כשזה מגיע לשריפת קלוריות, הליכה היא צורה יעילה של פעילות גופנית. לפי Mayo Clinic, אדם השוקל 154 פאונד (70 ק"ג) ישרוף כ-223 קלוריות ב-30 דקות הליכה בקצב מתון (3.5 קמ"ש). זה בערך כמו ריצה בקצב של 6 קמ"ש.

קלוריות שנשרפו מריצה

ריצה היא אחת מצורות האימון הפופולריות ביותר. זוהי דרך מצוינת להעלות את הדופק ולשריפת קלוריות במהירות. לפי Mayo Clinic, אדם השוקל 154 פאונד (70 ק"ג) ישרוף כ-298 קלוריות ב-30 דקות של ריצה בקצב של 10 דקות מייל (6 קמ"ש). זה בערך 33% יותר מהליכה בקצב מתון.

השוואה בין הליכה וריצה

כשזה מגיע לשריפת קלוריות, ריצה יעילה יותר מהליכה. עם זאת, זה לא אומר שהליכה היא לא צורה טובה של פעילות גופנית. הליכה היא דרך מצוינת להעלות את הדופק ולשרוף קלוריות, וזה הרבה יותר קל על המפרקים והשרירים מאשר ריצה.

עֲלוּת

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא עלות ההליכה והריצה. ההליכה היא בחינם, ואילו ריצה יכולה להיות יקרה. תצטרך להשקיע בזוג טוב של נעלי ריצה, כמו גם בגדי ריצה ואביזרים. עלות הריצה יכולה להצטבר במהירות, לכן חשוב לקחת זאת בחשבון בהחלטה שלך.

מחויבות בזמן

כשמדובר בהתחייבות לזמן, הליכה וריצה דומים למדי. כדי לשרוף את אותו מספר קלוריות, תצטרך ללכת במשך 30 דקות או לרוץ במשך 20 דקות. עם זאת, הריצה אינטנסיבית יותר, כך שאתה עשוי לגלות שאתה יכול לקבל את אותם היתרונות בפרק זמן קצר יותר.

יתרונות

גם הליכה וגם ריצה מציעים מספר יתרונות בריאותיים. הליכה יכולה לעזור לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, לחזק את העצמות והשרירים שלך ולהפחית את הסיכון למחלות מסוימות. ריצה יכולה גם לעזור לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך ולהפחית את הסיכון למחלות מסוימות, כמו גם לעזור לך לרדת במשקל ולבנות שרירים.

בשורה התחתונה

כשזה מגיע לשריפת קלוריות, ריצה יעילה יותר מהליכה. עם זאת, הליכה היא צורה מצוינת של פעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה וקל להתאים אותה לשגרת היומיום שלך. מחויבות העלות והזמן של הליכה וריצה דומים, ושניהם מציעים מספר יתרונות בריאותיים. בסופו של דבר, ההחלטה איזו פעילות גופנית היא הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה במטרות הכושר ובאורח החיים שלך.

שאלות נפוצות

ש: כמה קלוריות אתה שורף בהליכה?

ת: אדם השוקל 154 פאונד (70 ק"ג) ישרוף כ-223 קלוריות ב-30 דקות הליכה בקצב מתון (3.5 קמ"ש).

ש: כמה קלוריות אתה שורף בריצה?

ת: אדם השוקל 154 פאונד (70 ק"ג) ישרוף כ-298 קלוריות ב-30 דקות של ריצה בקצב של 10 דקות מייל (6 קמ"ש).

ש: האם הליכה או ריצה טובים יותר לשריפת קלוריות?

ת: ריצה יעילה יותר לשריפת קלוריות מאשר הליכה. עם זאת, הליכה היא צורה מצוינת של פעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה וקל להתאים אותה לשגרת היומיום שלך.

סיכום

כשזה מגיע לשריפת קלוריות, ריצה יעילה יותר מהליכה. עם זאת, הליכה היא צורה מצוינת של פעילות גופנית בעלת השפעה נמוכה וקל להתאים אותה לשגרת היומיום שלך. מחויבות העלות והזמן של הליכה וריצה דומים, ושניהם מציעים מספר יתרונות בריאותיים. בסופו של דבר, ההחלטה איזו פעילות גופנית היא הטובה ביותר עבורך תהיה תלויה במטרות הכושר ובאורח החיים שלך.

שולחן

תרגיל שריפת קלוריות (ל-30 דקות)
הליכה (3.5 קמ"ש) 223 קלוריות
ריצה (6 קמ"ש) 298 קלוריות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן