דף הבית » יותר » מה קורה כשאתה מאונן יותר מדי?
2023-07-01 02:00:00+02:00

מה קורה כשאתה מאונן יותר מדי?

מהי אוננות?

אוננות היא פעולה של גירוי עצמי של איברי המין להשגת הנאה מינית. זהו חלק נורמלי ובריא מהחיים עבור גברים ונשים כאחד. אוננות יכולה להיעשות עם או בלי שימוש באביזרי מין, וניתן לעשות לבד או עם בן/בת זוג.

מה קורה כשאתה מאונן יותר מדי?

אוננות נחשבת בדרך כלל לפעילות בריאה, אבל אפשר לאונן יותר מדי. כאשר עושים זאת בעודף, אוננות עלולה להוביל לבעיות פיזיות ופסיכולוגיות, כגון עייפות, אשמה ודיכאון. תסמינים גופניים כאשר אתה מאונן לעתים קרובות מדי, הגוף שלך עשוי להתחיל לחוות תסמינים גופניים. אלה יכולים לכלול עייפות, כאב וירידה בחשק המיני. אתה עלול גם לחוות ירידה בגירוי המיני וקושי להגיע לאורגזמה. בריאות הנפש לאוננות יתר עלולה להיות גם השפעה שלילית על הבריאות הנפשית שלך. אתה עלול לחוות רגשות אשמה או בושה, כמו גם תחושות של חוסר התאמה. זה יכול להוביל לתחושות של דיכאון ודימוי עצמי נמוך. מערכות יחסים אוננות יתר עלולה להשפיע גם על מערכות היחסים שלכם. אם את מאוננת בצורה מוגזמת ולא עוסקת בשום פעילות מינית אחרת, זה יכול להוביל לחוסר אינטימיות עם בן הזוג. זה יכול להוביל לרגשות של טינה ותסכול, שיכולים להשפיע לרעה על מערכת היחסים.

כיצד להפחית את תדירות האוננות

אם אתה מגלה שאתה מאונן יותר מדי, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפחית את התדירות.1. תרגול מיינדפולנס מיינדפולנס הוא תרגול להיות מודע למחשבות ולרגשות שלך ברגע הנוכחי. תרגול מיינדפולנס יכול לעזור לך להיות מודע מתי אתה עוסק בהתנהגויות כפייתיות, כגון אוננות. 2. הסחת דעתך כאשר אתה מרגיש דחף לאונן, נסה להסיח את דעתך עם משהו אחר. צאו לטיול, קראו ספר או עשו פעילות אחרת שתוציא את דעתכם מהדחף. 3. שוחח עם איש מקצוע אם אתה מתקשה להפחית את תדירות האוננות שלך, זה עשוי להיות מועיל לדבר עם איש מקצוע. מטפל יכול לעזור לך לזהות את הסיבות הבסיסיות להתנהגות הכפייתית שלך ולספק אסטרטגיות לניהולה. 4. קבל תמיכה זה יכול להיות מועיל לדבר עם חבר או בן משפחה על המאבקים שלך עם אוננות. אם יש עם מי לדבר יכול לעזור לך להרגיש פחות לבד ויותר נתמך במאמצים שלך להפחית את תדירות האוננות שלך.

סיכום

אוננות היא חלק נורמלי ובריא מהחיים, אבל אפשר לאונן יותר מדי. כאשר עושים זאת בעודף, זה יכול להוביל לבעיות פיזיות ופסיכולוגיות, כגון עייפות, אשמה ודיכאון. אם אתה מגלה שאתה מאונן יותר מדי, ישנם מספר צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להפחית את התדירות, כגון תרגול מיינדפולנס, הסחת דעתך, שיחה עם איש מקצוע וקבלת תמיכה. למידע נוסף על נושא זה, עיין בסרטון YouTube זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן