דף הבית » מה לעשות עם הבריאות תנאים » כל המידע על מה אתה עושה אם אתה שופך מים חמים על היד שלך?
מה עושים שנשפך מים חמים על היד

כל המידע על מה אתה עושה אם אתה שופך מים חמים על היד שלך?

כולנו חווינו את החוויה הזו. למעשה, זה נפוץ. אנחנו שופכים מים חמים על הידיים ואז יש כאב מיידי ותחושת צריבה. כפי שכולנו יודעים, הידיים שלנו מאוד רגישות. אנחנו לא יכולים לסבול את החום, לא לסבול את הקור ולפעמים אפילו לא לסבול לגעת במשהו חם. זה אולי כואב לנו אבל זה לא נדיר שנשפוך מים חמים על היד כשאנחנו מנסים לעשות איתם משהו.

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להקל על הכאב:

מצננים את הכוויה במים זורמים קרים או פושרים למשך 20 עד 30 דקות – אין להשתמש בקרח, מים קפואים או כל קרמים או חומרים שומניים כמו חמאה. ודא שהאדם שומר על חום באמצעות שמיכה, למשל, אך הקפד לא לשפשף אותה באזור השרוף, לאחר קירור הכוויה. כסו את הכוויה על ידי הנחת שכבת ניילון נצמד מעליה – ניתן להשתמש בשקית ניילון נקייה גם לכוויות ביד.

תרופות טבעיות לכוויות

נפגעי כוויות יכולים להשתמש בתרופות טבעיות כדי לרפא את הכוויות שלהם. הם יכולים להשתמש בדבש לטיפול בכוויות, אבל הדבש יקר מדי ויעילותו אינה טובה כמו של תרופות טבעיות אחרות. עם זאת, הרבה אנשים לא יודעים על יעילותו של דבש ולכן הם נשרפים לעתים קרובות. במקום לרפא אותו. ניתן להשתמש בדבש לריפוי כוויות, פצעים ועור כוויות שמש. זהו אחד מחומרי הריפוי הטובים בעולם וכאשר מורחים אותו על עור שרוף, יש לו השפעה מצוינת על ריפוי פציעות אלו. עם זאת, אין להשתמש בדבש לטיפול בכוויות קשות או מסיביות. דבש משמש גם למטרות אחרות כמו חבישות פצעים, דאודורנט, קרמים ובלמים למטרות טיפוח העור גם כן. הנכס של דבש זה שהוא מעניק לחות לעור ומזין אותו. זה עוזר בריפוי העור ומסייע במניעת קבלת פריחה בפנים. טאנינים קיימים בדבש לחיזוק העצמות, המפרקים, השיניים, מערכת הלב וכלי הדם ורקמות השרירים. טאנין: נוגדי החמצון העוצמתיים הקיימים בפירות כמו משמשים, עגבניות שרי, ענבים אדומים וכו’ מכילים טאנינים המסייעים במניעת נשירת שיער על ידי הגדלת תאי גזע שיער עם תפקיד חשוב להצמיח שערות חדשות.

אלוורה לכוויות

אלוורה היא צמח ששימש במשך מאות שנים בשל תכונותיו הרפואיות. זהו חומר אנטי דלקתי ואנטי ויראלי, והוא שימש לטיפול בכוויות. , כוויות שמש ומחלות עור שונות. הוא שימש בטיפול בהרפס, פסוריאזיס, שיגרון, גרדת ויבלות. אומרים שהוא מועיל לטיפול בכל כוויות שנגרמות לגוף כגון כוויה ממרית ברזל או מלקחי אש מברזל לוהט.

 

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן