דף הבית » מה לעשות עם הבריאות תנאים » מה עושים כשעצם דג תקועה בגרון? המדריך המלא
מה עושים שנתקע עצם של דג בגרון

מה עושים כשעצם דג תקועה בגרון? המדריך המלא

עצם הדג היא חתיכת דג קטנה מאוד. הוא נמצא בדרך כלל בגרון, אבל אפשר למצוא אותו גם באף או בפה. כאשר אתה מוצא עצם דג תקועה בגרון שלך, אתה צריך להוציא אותה מהר ככל האפשר. אפשר לעשות זאת בכמה שיטות שונות:

1.) נסו לירוק אותו החוצה על ידי שיעול קפדני.

2.) שתו כמות קטנה של חומץ כדי לעזור לפרק את העצם עם החומצה.

3.) שתו כל סוג של סודה.

4.) קח 1 כף. שמן זית כדי לשמן ולשחרר את העצם.

5.) לבלוע כדור אורז או ביס גדול של בננה. …

6.) קח ביס גדול של לחם וחמאת בוטנים.

אם הכל נכשל ואתה עדיין סובל מכאבים נוראיים, גשי לבית החולים הקרוב ותבדקי אותו.

הרגשה של משהו תקוע בגרון

לאנשים יש תחושה שמשהו תקוע להם בגרון. התחושה קשורה לשרירי הגרון ומכונה גם “צוואר נוקשה”.

הסיבה לתחושה הזו יכולה להיות הרבה דברים. זה יכול להיות תוצאה של מתח פיזי, יציבה לקויה או סתם הרגל רע. כל אלו הן הסיבות הנפוצות לכך שאנשים סובלים מתחושה של משהו תקוע בגרון.

תחושה של משהו תקוע בגרון היא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. התחושה עשויה להיות מתוארת כלחץ, או תחושת צריבה המתרחשת כאשר אתה נושם אוויר ואז מחזיק אותו בגרון. אדם שמרגיש את התחושה הזו הוא כמעט תמיד חרד או מדוכא.

בצקת בגרון

נפיחות בגרון היא סימפטום שכיח להתקף לב. אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם סובלים מנפיחות בגרון.

נפיחות בגרון היא סימפטום שכיח להתקף לב. אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם סובלים ממצב זה. . נפיחות בגרון (כאבי מפרקים טמפורומנדיבולריים) יכולים להתעלם מהסובלים ממנה. לעתים קרובות לנפיחות בגרון יש סיבה פיזית, כמו פגיעה בשרירים התומכים בלשון במהלך הבליעה, הגורמת לנפיחות. במקרים רבים, השרירים הללו מתנפחים עם כל בליעה עד שהם הופכים להיות כואבים וכואבים מכדי להמשיך לבלוע. אם יש לך תסמינים או אי נוחות בחזה בזמן אכילה או שתייה של משהו שאינו כואב או מעקצץ, זה יכול להיות סימן לכך שהשרירים שלך נפוחים. הריאות עובדות קשה כדי לשמור על רמות חמצן גבוהות בדם. כאשר הריאות של אדם מתגרות או דלקתיות, הם סובלים משיעול ומקוצר נשימה, המכונה ברונכיטיס. אסטמה יכולה להתפתח גם מגירוי בריאות.

התסמין השכיח ביותר של גרון נפוח הוא חוסר היכולת לדבר. בעבר חשבו שהדבר נובע מדרכי אוויר חסומות. עם זאת, קיימות כיום אפשרויות רבות אחרות כגון בליעה מוגזמת או אפילו מצב הנקרא “דיספגיה”. כלומר קושי בבליעה. אפשרויות טיפול קיימות מספר אפשרויות לטיפול במצבים אלו. אם הנפיחות ממוקמת בצוואר, ניתן לטפל בה על ידי ניתוח שיבוצע על ידי מנתח להסרתה. עם זאת, אם המצב נובע מדרכי נשימה חסומות, זה בדרך כלל כרוך בניתוח בהתחלה ולאחר מכן מוחדר נתיב אוויר מלאכותי לאחר מכן. ניתן להשתמש בניתוח גם אם יש נזק לרקמה או לעצב על מנת ליצור נתיב אוויר מלאכותי.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן