דף הבית » מה לעשות עם הבריאות תנאים » הנה משהו שלא ידעת עליו מה עושים כשהילד לא מוכן לקחת תרופה?
מה עושים כשהילד לא מוכן לקחת תרופה

הנה משהו שלא ידעת עליו מה עושים כשהילד לא מוכן לקחת תרופה?

ילד לא מוכן לקחת תרופה. ייתכן שהילד לא יוכל לבלוע את התרופה. זה במיוחד המקרה אם הילד חולה או סובל ממחלה שמקשה על הבליעה.

רופא צריך לדעת מה לעשות כאשר מטופל אינו מוכן לקחת תרופה. רופא יכול לרשום תרופה שתעזור למטופל, אבל הוא לא יכול לרשום אותה אם הוא לא בטוח לגביה או שיש לו ספקות אחרים לגבי יעילותה או תופעות הלוואי שלה.

בכל הנוגע לבריאות הילד, אנו יכולים להיות זהירים מאוד עם התרופות שאנו נותנים להם. עלינו לוודא שהתרופה בטוחה מספיק עבור ילדינו וגם שהיא פועלת היטב.

עלינו לוודא שהתרופה בטוחה מספיק עבור ילדינו וגם שהיא פועלת היטב. עלינו להשתמש בידע הזה כאשר אנו מנסים למצוא תרופה חדשה או טיפול למחלה.

דרכים לגרום לילדך לשתות תרופות:

1.) ספר לילדך על חשיבות נטילת התרופה.

2.) שפר את טעם התרופה על ידי בקשת טעמים מהרוקח.

3.) מערבבים את התרופה באוכל שלהם.

4.) הציעו פרסים, כמו לתת להם משהו לאחר נטילת התרופה.

5.) התחילו ללמד ילדים כבר בגיל 4 לבלוע כדורים על ידי שימוש בסוכריות קטנות ובמים קרים.

6.) אם כל השאר נכשל, אתה צריך להכריח את הילד שלך על ידי חיבוק חזק ואז לגרום להם לבלוע.

איך לבלוע כדור בקלות

הדרך הקלה ביותר לבלוע גלולה היא לתת לה להמיס אותה בנוזל חם ולקחת אותה כמו סירופ, אחרת היא לשים אותה בתוך בננה ולבלוע אותה.

מה אסור לעשות כשלוקחים אנטיביוטיקה

אנטיביוטיקה שימושית מאוד לטיפול בזיהומים. אבל, יש להם גם כמה תופעות לוואי. כאשר נוטלים אנטיביוטיקה, אתה צריך להיות זהיר לגבי מה שאתה אוכל ושותה, כמו גם איך אתה נושם. כאשר נוטלים אנטיביוטיקה, אסור ליטול אותה יותר משבועיים. לאחר שבועיים, השפעת התרופה תרד והיא עלולה לגרום לתופעות לוואי. ש ליטול אנטיביוטיקה עם אוכל או מרק לפני ואחרי הארוחות. אין ליטול אותם בין הארוחות או בזמן צחצוח שיניים, שחייה או משחק באמבטיה, לא לשתות יותר מדי מים ולפחות שעתיים לפני השינה או מוקדם בבוקר.

להלן כמה מתופעות הלוואי שאתה עלול לחוות כתוצאה מנטילת אנטיביוטיקה. תסמינים אלו נמשכים בדרך כלל מספר ימים או יותר, ובדרך כלל הם נמשכים מספר חודשים. גירוד או צריבה בעור וסביב העיניים. זה יכול להתרחש אם יש לך זיהום באחת או בשתי העיניים, ולעתים קרובות זה משפיע גם על העפעפיים. זה נקרא דלקת עיניים מכיוון שהוא משפיע על יכולת העין שלך לראות, להרגיש כאב, לבצע משימות ולתקשר. זה בדרך כלל נמשך פחות מכמה ימים, אבל לפעמים זה יכול להימשך חודשים ואפילו שנים. לדוגמה, חלק מהאנשים פיתחו את המצב לאחר נטילת אנטיביוטיקה לטיפול בזיהום חיידקי בריאות. התסמינים של תגובה אלרגית כוללים נפיחות ואדמומיות של השפתיים והפנים, נזלת ועיניים דומעות (הנקראת דלקת הלחמית). לפעמים לא ברור אם זו תגובה לאנטיביוטיקה או משהו אחר שעלול לגרום לדלקת. תגובות אחרות לאותו אנטיגן, כגון אסטמה, קדחת השחת ומצבים הקשורים לנסיעות. אם הזיהום שלך לא נגרם על ידי וירוס או פטרייה (כגון גזזת או פסוריאזיס), זה כנראה אלרגן. הרופא שלך עשוי גם להיות מסוגל לעזור לך לקבוע את הגורם לתסמינים שלך אם הם לא נגרמים על ידי זיהום.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן