דף הבית » לא להאמין » מה עושים ילד בן 3 ותינוק בפסח?

מה עושים ילד בן 3 ותינוק בפסח?

 

מה זה פסח?

פסח הוא חג יהודי החוגג את שחרור בני ישראל מעבדות במצרים. הוא נחגג במשך שמונה ימים, החל מהיום ה-15 של חודש ניסן העברי. בתקופה זו יהודים נמנעים מאכילת לחם מחמצת ודגנים אחרים, ובמקום זאת אוכלים מצות, המכונה מצה.

פעילויות לילד בן 3

חג הפסח הוא זמן מצוין למשפחות להתכנס ולחגוג. עבור ילד בן 3, יש שפע של פעילויות כדי לעסוק בו ולבדר אותו. הנה כמה רעיונות:

1. הכינו מלאכת פסח

יצירה היא דרך מצוינת לגרום לילד בן ה-3 שלכם להיות מעורב בחג. אתה יכול להכין צלחת הסדר צלחת נייר, כיסוי מצה, או ארבע כוסות מלאכת יין. מלאכות אלה קלות להכנה ויעזרו לילדכם ללמוד יותר על החג.

2. שחקו במשחקי פסח

משחק משחקים הוא דרך מצוינת לבדר את ילדכם בן ה-3. אתה יכול לשחק משחק בינגו של פסח, או שאתה יכול להמציא משחק משלך בנושא פסח. אתה יכול גם לשחק משחק של מצעד פסח, שבו כל אדם צריך להשמיע מילה או ביטוי הקשורים לפסח.

3. קרא ספרי פסח

קריאת ספרים היא דרך מצוינת ללמד את ילדכם בן ה-3 על החג. ישנם ספרים רבים המסבירים את סיפור חג הפסח בצורה שקל להבין לילדים צעירים. ניתן למצוא גם ספרים שיש בהם פעילויות ומתכונים בנושא פסח.

פעילויות לתינוק

תינוקות צעירים מכדי להבין את הסיפור של פסח, אבל עדיין יש המון פעילויות שתוכלו לעשות איתם כדי לעזור להם לחגוג את החג. הנה כמה רעיונות:

1. לשיר שירי פסח

שירת שירי פסח היא דרך מצוינת לשלב את התינוק בחג. אתה יכול למצוא הרבה שירי פסח באינטרנט, או שאתה יכול להמציא משלך. שירת השירים הללו תעזור לתינוקך ללמוד את המילים ואת המנגינה, ותעזור לו להיכנס לרוח החג.

2. שחקו במשחקי פסח

משחק משחקים הוא דרך מצוינת לבדר את התינוק שלך. אתה יכול לשחק משחק בינגו של פסח, או שאתה יכול להמציא משחק משלך בנושא פסח. אתה יכול גם לשחק משחק של מצעד פסח, שבו כל אדם צריך להשמיע מילה או ביטוי הקשורים לפסח.

3. קרא ספרי פסח

קריאת ספרים היא דרך מצוינת להכיר לתינוקך את החג. ניתן למצוא ספרים רבים הזמינים המסבירים את סיפור חג הפסח בצורה קלה להבנה לילדים צעירים. ניתן למצוא גם ספרים שיש בהם פעילויות ומתכונים בנושא פסח.

4. הכינו מלאכת פסח

יצירה היא דרך מצוינת לגרום לתינוק שלך להיות מעורב בחג. אתה יכול להכין צלחת הסדר צלחת נייר, כיסוי מצה, או ארבע כוסות מלאכת יין. מלאכות אלה קלות להכנה ויעזרו לתינוקך ללמוד יותר על החג.

5. צפו בסרטוני פסח

צפייה בסרטונים היא דרך מצוינת להכיר לתינוקכם את החג. ברשת תוכלו למצוא סרטונים רבים המסבירים את סיפור חג הפסח בצורה קלה להבנה לילדים צעירים. ניתן למצוא גם סרטונים שיש בהם פעילויות ומתכונים בנושא פסח. פסח הוא חג מיוחד למשפחות יהודיות. זה הזמן למשפחות להתכנס ולחגוג את שחרור בני ישראל מעבדות במצרים. עבור בנים ותינוקות בני 3, יש שפע של פעילויות כדי לעסוק ולבדר אותם. החל ממלאכת יד למשחקים, ועד קריאת ספרים וצפייה בסרטונים, ישנן דרכים רבות לגרום לילדים שלכם להיות מעורבים בחג. למידע נוסף על פסח, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן