דף הבית » לא להאמין » מה לעשות עם ילד שמרביץ

מה לעשות עם ילד שמרביץ

 

מה לעשות עם ילד שמרביץ

זה יכול להיות קשה לדעת איך לטפל בילד שמרביץ. חשוב להתייחס להתנהגות ולעזור לילד ללמוד דרכים טובות יותר להביע את עצמו. הנה כמה טיפים מה לעשות עם ילד שמרביץ.

תישאר רגוע

כאשר ילד מכה, חשוב להישאר רגוע. זה יכול להיות קשה לביצוע, במיוחד אם הילד מכה אותך, אבל חשוב להישאר רגועים ולא להגיב בכעס. תגובה בכעס עלולה להחמיר את המצב ועלולה לגרום לילד להיות תוקפני יותר.

דבר עם הילד

כשילד מכה, חשוב לדבר איתו על הסיבה שהוא מכה. שאל אותם מדוע הם מכים ונסה להבין את הסיבה מאחורי ההתנהגות. חשוב להקשיב לילד ולנסות להבין את רגשותיו.

למד את הילד חלופות

לאחר שהילד הביע את רגשותיו, חשוב ללמד אותם חלופות להכות. הראה להם כיצד לבטא את רגשותיהם בצורה מתאימה יותר, כגון דיבור או שימוש במילים כדי להביע את רגשותיהם.

קבע כללים ברורים והשלכות

חשוב לקבוע כללים ברורים והשלכות לפגיעה. הסבירו לילד שמכה אינה מקובלת ושיהיו השלכות למכה. ודאו שהילד מבין את הכללים ואת ההשלכות לשבירתם.

לספק חיזוק חיובי

כאשר ילד אינו מכה, חשוב לספק חיזוק חיובי. שבחו את הילד על כך שלא היכה ותגמלו אותו על שימוש בהתנהגות מתאימה. זה יעזור לילד ללמוד שיש השלכות חיוביות לאי מכות.

חפש עזרה מקצועית

אם הילד ממשיך להכות, חשוב לפנות לעזרה מקצועית. מטפל או פסיכולוג יכולים לעזור לילד ללמוד דרכים טובות יותר להביע את רגשותיו ויכולים לעזור לילד ללמוד כיצד לשלוט בהתנהגותו.

טיפים להתמודדות עם ילד שמרביץ

  • הישאר רגוע כשהילד מכה.
  • שוחח עם הילד על הסיבה שהוא מכה.
  • למד את הילד חלופות להכות.
  • הגדר כללים ברורים והשלכות לפגיעה.
  • ספק חיזוק חיובי לאי מכות.
  • פנה לעזרה מקצועית אם הילד ממשיך להכות.

ההתמודדות עם ילד שמכה יכולה להיות קשה, אך חשוב להתייחס להתנהגות ולעזור לילד ללמוד דרכים טובות יותר להתבטא. על ידי שמירה על קור רוח, דיבור עם הילד, ללמד אותו חלופות, קביעת כללים והשלכות ברורים, מתן חיזוקים חיוביים ופנייה לעזרה מקצועית, תוכלו לעזור לילד ללמוד כיצד לשלוט בהתנהגותו. למידע נוסף על התמודדות עם ילד שמכה , אנא צפה בסרטון למטה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן