דף הבית » לא להאמין » מה לעשות בסוכות עם ילדים?
מה לעשות בסוכות עם ילדים?

מה לעשות בסוכות עם ילדים?

מה זה סוכות?

סוכות הוא חג יהודי שנחגג בשמחה ובהתרגשות רבה. זהו חג בן שבעה ימים שמתחיל ביום ה-15 של חודש תשרי. הוא ידוע גם בשם "חג הדוכנים" או "חג הסוכות". במהלך סוכות, יהודים בונים בתי מגורים ארעיים, המכונים סוכות, כדי להזכיר להם את התקופה שבה נדדו בני ישראל במדבר.

פעילויות מהנות לסוכות עם ילדים

בנה סוכה

בניית סוכה היא פעילות מהנה שכל המשפחה יכולה ליהנות ממנה. אפשר לקנות ערכת סוכה או לבנות אחת מאפס. ניתן לקשט את הסוכה בנייר צבעוני, בד ואורות. אתה יכול גם לתלות קישוטים, כמו פירות וירקות, כדי להזכיר לך את עונת הקציר.

לעשות מלאכת סוכות

הכנת מלאכת יד לסוכות היא דרך מצוינת לרגש את ילדיכם מהחג. אפשר להכין סוכה מנייר, צלחת נייר לולב ואתרוג, או אפילו כרזה של סוכות. אפשר גם להכין עץ סוכות עם עלי נייר או מובייל לסוכות.

שחקו במשחקי סוכות

משחקי סוכות היא דרך מצוינת לשלב את כל המשפחה בחג. אתה יכול לשחק בינגו סוכות, תהלוכות סוכות או טריוויה של סוכות. אפשר גם לשחק במשחקי לוח בנושא סוכות כמו סוכותפול או סוכות יחצי.

לבקר בסוכה

ביקור בסוכה הוא דרך מצוינת לרגש את ילדיכם מהחג. ניתן לבקר בבית כנסת מקומי או במרכז קהילתי כדי לברר על אירועי סוכות באזור מגוריכם. ניתן גם לבקר בחוות סוכות, בה תוכלו ללמוד על החג ולהשתתף בפעילויות מהנות.

צאו לציד נבלות בסוכות

יציאה לציד נבלות בסוכות היא דרך מצוינת לרגש את ילדיכם לקראת החג. ניתן ליצור רשימה של פריטים למצוא, כמו סוכה, לולב ואתרוג או קישוט לסוכות. ניתן גם ליצור רשימה של פעילויות לעשות, כמו הכנת מלאכת יד לסוכות או משחק בסוכות.

צפו בסרטון סוכות

צפייה בסרטון סוכות היא דרך מצוינת ללמוד על החג ולרגש את ילדיכם ממנו. אפשר לחפש סרטוני סוכות ביוטיוב או למצוא סרט סוכות לצפייה משותפת. תוכלו למצוא גם שירים וסיפורים לסוכות לחלוק עם ילדיכם.

סיכום

סוכות הוא חג נפלא שכולו שמחה וחגיגה. בעזרת הפעילויות המהנות הללו תוכלו להפוך את סוכות למיוחד עבור ילדיכם וליהנות יחד מהחג. בדוק את סרטוני YouTube אלה כדי ללמוד עוד על סוכות ולקבל כמה רעיונות לפעילויות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן