דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?

מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?

מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?

הסבר לילדים על הבחירות

יום הבחירות יכול להיות זמן מבלבל ומלחיץ עבור מבוגרים, אבל הוא יכול להיות אפילו יותר מבלבל עבור ילדים. חשוב להסביר לילדים את הבחירה בצורה קלה להבנה. התחל בהסבר היסודות של תהליך הבחירות, כגון מי מתמודד לתפקיד ומה משמעות התפקידים השונים. ניתן גם להסביר את חשיבות ההצבעה ולמה חשוב להשתתף בבחירות.

להעסיק ילדים ביום הבחירות

לאחר שהסברתם את הבחירות לילדיכם, חשוב להעסיק אותם ביום הבחירות. הנה כמה טיפים איך לבדר את ילדיכם ביום הבחירות:

  • קח אותם איתך לקלפי. זוהי דרך מצוינת להראות להם את חשיבות ההצבעה ולערב אותם בתהליך.
  • בקש מהם לעזור לך במחקר. בקש מהם לחפש מידע על המועמדים ועמדותיהם בנושאים.
  • תן להם לראות את תוצאות הבחירות מגיעות. צפייה בתוצאות מגיעות יכול להיות מרגש עבור ילדים וזה יכול לעזור להם להבין את תהליך הבחירות טוב יותר.
  • קח אותם לספרייה. הספרייה היא מקום מצוין להעסיק את הילדים בזמן שאתה עסוק בבחירות. הם יכולים לקרוא ספרים, לשחק משחקים או לעשות פעילויות אחרות.
  • בקש מהם לעזור לך בהצבעה. בקש מהם לעזור לך למלא את פתק ההצבעה ולהסביר להם מדוע אתה מצביע למועמדים מסוימים.
  • קח אותם לפארק. פארק הוא מקום נהדר לקחת בו ילדים ביום הבחירות. הם יכולים להתרוצץ, לשחק משחקים ולקבל קצת אוויר צח.
  • תן להם לראות סרט. צפייה בסרט היא דרך מצוינת להעסיק ילדים בזמן שאתה עסוק בבחירות. בחרו סרט שמתאים לגילם ולתחומי העניין שלהם.

ללמד ילדים על הבחירות

יום הבחירות הוא הזדמנות מצוינת ללמד ילדים על תהליך הבחירות. אתה יכול לנצל את הזמן הזה כדי להסביר את חשיבות ההצבעה ומדוע חשוב להשתתף בבחירות. אתה יכול גם לנצל את הזמן הזה כדי ללמד אותם על המועמדים השונים ועל עמדותיהם בנושאים. אתה יכול גם לנצל את הזמן הזה כדי ללמד אותם על ענפי הממשל השונים וכיצד הם עובדים יחד. הסבירו להם כיצד הנשיא, הקונגרס ובית המשפט העליון עובדים יחד כדי לחוקק חוקים וכיצד הם יכולים להשפיע על חיי האזרחים.

עידוד ילדים להשתתף בבחירות

חשוב לעודד ילדים להשתתף בתהליך הבחירות. אתה יכול לעשות זאת על ידי קח אותם איתך לקלפי ושהם יעזרו לך בקלפי. אתה יכול גם לעודד אותם לחקור את המועמדים ואת עמדותיהם בנושאים. אתה יכול גם לעודד אותם לראות את תוצאות הבחירות מגיעות ולדון איתם בתוצאות. זוהי דרך מצוינת לגרום להם להתעניין בתהליך הבחירות ולעזור להם להבין כיצד פועלות הבחירות. לבסוף, ניתן לעודד אותם לכתוב מכתבים לנציגיהם ולהשתתף בפעילויות נוספות הקשורות לבחירות. זוהי דרך מצוינת לגרום להם להיות מעורבים בתהליך הבחירות ולעזור להם להבין את חשיבות ההצבעה. יום הבחירות יכול להיות תקופה לחוצה עבור מבוגרים, אבל הוא יכול להיות אפילו יותר מבלבל עבור ילדים. חשוב להסביר לילדים את הבחירות בצורה קלה להבנה ולהעסיק אותם ביום הבחירות. אם תקחו אותם אתכם לקלפי, שיעזרו לכם במחקר ועידודם להשתתף בהליך הבחירות, תוכלו לעזור להם להבין את חשיבות ההצבעה ותהליך הבחירות. למידע נוסף על איך להעסיק את ילדיכם ביום הבחירות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן