דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות ביום הבחירות עם הילדים?
מה לעשות ביום הבחירות עם הילדים?

מה לעשות ביום הבחירות עם הילדים?

הצבעה עם ילדים

יום הבחירות הוא יום גדול למדינה, אבל זה יכול להוות אתגר עבור הורים שרוצים לוודא שילדיהם ישארו מבדרים בזמן שהם מצביעים. בין אם אתה מצביע באופן אישי או בדואר, הנה כמה רעיונות להעסיק את הילדים שלך בזמן שאתה מצביע בקלפי.

תעשה מזה משחק

אם אתה מצביע באופן אישי, הפוך את החוויה למשחק עבור הילדים שלך. בקש מהם לחפש את מספר בית ההצבעה, לספור את מספר האנשים בתור ולעשות תחזיות לגבי תוצאות הבחירות. אתה יכול אפילו לעשות משחק מתהליך ההצבעה עצמו על ידי כך שהם ינחשו לאיזה מועמד תצביע.

לצאת להליכה

אם אתה מצביע באופן אישי, שקול לטייל בשכונה בזמן שאתה ממתין בתור. זה ייתן לילדים שלכם הזדמנות לקבל קצת אוויר צח ולחקור את האזור. אתה יכול גם לנצל את הזמן הזה כדי לדבר עם הילדים שלך על חשיבות ההצבעה ומדוע חשוב להשתתף בתהליך הדמוקרטי.

לצפות בסרט

אם אתה מצביע בדואר, שקול להקדיש זמן לצפות בסרט עם הילדים שלך. בחרו סרט שמתאים לגילם ושיש לו מסר חיובי על דמוקרטיה והשתתפות אזרחית. זה ייתן לילדים שלך הזדמנות ללמוד יותר על תהליך הבחירות ומדוע חשוב להצביע.

ללמד ילדים על הבחירות

לא משנה איך תחליטו לבלות את יום הבחירות עם ילדיכם, חשוב להקדיש זמן ללמד אותם על תהליך הבחירות. הסבירו להם מדוע חשוב להצביע וכיצד ההצבעה שלהם יכולה לעשות שינוי. אתה יכול גם לדון במועמדים השונים ובפלטפורמות שלהם, ולעודד אותם לשאול שאלות ולגבש דעות משלהם. יום הבחירות הוא הזדמנות מצוינת ללמד את ילדיכם על החשיבות של דמוקרטיה והשתתפות אזרחית. עם קצת תכנון, אתה יכול לוודא שהילדים שלך ישארו מבדרים בזמן שאתה מצביע וללמוד משהו על תהליך הבחירות בתהליך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן