דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות ביום הבחירות 2021
מה לעשות ביום הבחירות 2021

מה לעשות ביום הבחירות 2021

מתכוננים ליום הבחירות 2021

בדוק את רישום הבוחר שלך

לפני יום הבחירות, ודאו שאתם רשומים להצבעה. אתה יכול לבדוק את סטטוס רישום הבוחר שלך באינטרנט. אם אינך רשום, עדיין תוכל להירשם ברוב המדינות.

חקור את המועמדים

קח קצת זמן לחקור את המועמדים והנושאים. זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת בעת הצבעה. ישנם משאבים רבים באינטרנט שיכולים לעזור לך ללמוד יותר על המועמדים והנושאים.

מצא את מקום ההצבעה שלך

גלה היכן ממוקם מקום ההצבעה שלך. בדרך כלל תוכל למצוא מידע זה באינטרנט או על ידי התקשרות למשרד הבחירות המקומי שלך. ודא שאתה יודע לאן אתה צריך ללכת ביום הבחירות.

תכנן את התחבורה שלך

ודאו שיש לכם תוכנית איך תגיעו לקלפי. אם אין לך גישה לרכב, תוכל לבדוק אפשרויות תחבורה ציבורית או לבקש נסיעה מחבר או מבן משפחה.

הצבעה ביום הבחירות 2021

ביום הבחירות, הקפידו להביא תעודה מזהה תקפה עם תמונה ואישור מגורים. זה נדרש בדרך כלל כדי להצביע. עם הגעתכם למקום ההצבעה תתבקשו להיכנס. לאחר מכן תקבלו פתק הצבעה ותיקיית פרטיות. קח את הזמן שלך בעת מילוי פתק ההצבעה שלך. קרא בעיון את ההוראות וודא שאתה מבין כיצד למלא את פתק ההצבעה בצורה נכונה. לאחר שמילאתם את פתק ההצבעה, הניחו אותו בתיקיית הפרטיות והכניסו לקלפי.

אחרי שהצבעת

לאחר שהצבעתם, תוכלו לצלם את עצמכם בקלפי ולשתף אותה ברשתות החברתיות. זוהי דרך מצוינת לעודד אחרים להצביע. אתה יכול גם לקחת קצת זמן להירגע ולחגוג את העובדה שעשית את חלקך כדי להשמיע את קולך.

סיכום

יום הבחירות 2021 מתקרב במהירות. ודא שאתה מוכן על ידי בדיקת סטטוס רישום הבוחר שלך, חקירת המועמדים והנושאים, מציאת מקום ההצבעה שלך ותכנון התחבורה שלך. ביום הבחירות, הקפידו להביא תעודה מזהה תקפה עם תמונה ואישור מגורים. לאחר שהצבעת, הקדיש זמן לחגוג ועודד אחרים לעשות את אותו הדבר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן