דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?
מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?

מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות?

הכירו לילדים את תהליך הבחירות

הסבר לילדים על תהליך הבחירה יכול להיות חוויה מהנה ומלמדת. בהתאם לגיל הילד, תוכל להסביר את היסודות של אופן פעולת הבחירות, כולל מדוע אנשים מצביעים ומהם המשרדים השונים. תוכל גם להסביר את חשיבות ההצבעה וכיצד היא משפיעה על חיינו. אתה יכול אפילו ליצור בחירות מדומה עם הילדים שלך, לאפשר להם להצביע עבור הצעצוע או האוכל האהובים עליהם.

שחק משחקים בנושאי בחירות

משחק בנושאי בחירות הוא דרך מצוינת לבדר את הילדים ביום הבחירות. ישנם משחקים ופעילויות מקוונים רבים זמינים, כגון משחקי טריוויה, חיפושי מילים ודפי צביעה. אתה יכול גם ליצור משחק משלך בנושא בחירות, כגון ציד נבלות או משחק "I Spy" עם פריטים הקשורים לבחירות. זוהי דרך מצוינת לשתף ילדים בתהליך הבחירות תוך כדי הנאה.

בקר במקום הצבעה

אם אתם מסוגלים, קחו את ילדיכם למקום הקלפי ביום הבחירות. זו דרך מצוינת להראות להם איך עובד תהליך הבחירות ולעזור להם להבין למה חשוב להצביע. אתה יכול גם להסביר את התפקידים השונים שאנשים ממלאים בתהליך הבחירות, כגון עובדי סקרים ופקידי בחירות. זוהי דרך מצוינת להפוך את תהליך הבחירות למוחשי יותר עבור ילדים.

צפו בסיקור הבחירות

צפייה בסיקור בחירות בטלוויזיה או באינטרנט היא דרך מצוינת לשמור על מעורבות הילדים ביום הבחירות. זוהי דרך מצוינת לעזור להם להבין את תהליך הבחירות ולהתרגש מהתוצאות. אתה יכול גם להשתמש בזה כהזדמנות לדון בנושאים ובמועמדים עם ילדיך. צפייה משותפת בסיקור בחירות יכולה להיות דרך מצוינת ליצור קשר עם ילדיכם ולעזור להם להבין את חשיבות ההצבעה.

ארגן מסיבת יום בחירות

ארגון מסיבת יום הבחירות הוא דרך מצוינת לבדר את הילדים. אתה יכול ליצור פעילויות מהנות, כגון מלאכת יד בנושא בחירות, משחקי טריוויה ואפילו בחירות מדומה. זוהי דרך מצוינת לגרום לילדים להתרגש מתהליך הבחירות ולעזור להם להבין את חשיבות ההצבעה. אתה יכול גם להשתמש בזה כהזדמנות לדון בנושאים ובמועמדים עם ילדיך.

יום הבחירות יכול להיות תקופה לחוצה עבור מבוגרים, אבל זה יכול להיות חוויה מבלבלת ומשעממת לילדים. עם זאת, ישנן פעילויות רבות שאתה יכול לעשות כדי להעסיק את הילדים ביום הבחירות. החל מהיכרותם עם תהליך הבחירות ועד לארגון מסיבת יום הבחירות, ישנן דרכים רבות להפוך את יום הבחירות לחוויה מרגשת ומלמדת עבור ילדיכם. צפו בסרטונים על מה לעשות עם ילדים ביום הבחירות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן