דף הבית » לא להאמין » מה לעשות כאשר לילד יש חום גבוה

מה לעשות כאשר לילד יש חום גבוה

 

מה זה חום גבוה?

חום הוא סימן לכך שהגוף שלך נלחם בזיהום או במחלה. בדרך כלל, חום נחשב לטמפרטורה של 100.4 מעלות צלזיוס (38 מעלות צלזיוס) ומעלה. חום אצל ילד נחשב לטמפרטורה של 38.9 מעלות צלזיוס או יותר. חום גבוה הוא טמפרטורה של 104°F (40°C) או יותר.

מה גורם לחום גבוה?

חום גבוה יכול להיגרם ממגוון מחלות, כולל שפעת, הצטננות, דלקת אוזניים או דלקת בדרכי השתן. זה יכול להיגרם גם מתגובה לחיסון או תרופה.

מתי לפנות לטיפול רפואי

חשוב לעקוב אחר החום של ילדך ולפנות לטיפול רפואי אם החום גבוה או אם הוא נמשך יותר משלושה ימים. עליך לפנות לטיפול רפואי גם אם ילדך מתחת לגיל שלושה חודשים ויש לו חום של 38 מעלות צלזיוס (100.4 מעלות צלזיוס) ומעלה.

כיצד לטפל בחום גבוה

אם לילדך יש חום גבוה, ישנם מספר צעדים שתוכל לנקוט כדי לעזור להפחית אותו.

עודדו נוזלים

עודדו את ילדכם לשתות הרבה נוזלים כדי לעזור להחליף את הנוזלים שאבדו עקב הזעה וחום. מים, מיץ ומשקאות אלקטרוליטים הם כולם בחירה טובה.

תן פרצטמול או איבופרופן

אתה יכול לתת לילד שלך פרצטמול או איבופרופן כדי לעזור להפחית את החום. הקפידו לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולעולם אל תתנו לילדכם יותר מהמינון המומלץ.

הלבישו את ילדכם בבגדים קלים

הלבישו את ילדכם בבגדים קלים כדי לסייע בהורדת החום. הימנע מלצרור את ילדך בשמיכות או בבגדים כבדים.

השתמש בקומפרס מגניב

אתה יכול להשתמש בקומפרס קריר כדי לעזור להפחית את החום. השרו מטלית רחצה במים קרירים ומרחו אותה על מצחו של ילדכם או על העורף.

תן אמבטיה פושרת

מתן אמבטיה פושרת לילדך יכול לעזור בהורדת החום. הקפד לשמור על טמפרטורת המים על או מתחת ל-100°F (37.8°C).

מתי להתקשר לרופא

אם החום של ילדך הוא 104 מעלות צלזיוס (40 מעלות צלזיוס) או גבוה יותר, או אם הוא נמשך יותר משלושה ימים, עליך להתקשר לרופא שלך. אתה צריך גם להתקשר לרופא שלך אם ילדך צעיר משלושה חודשים ויש לו חום של 100.4 מעלות צלזיוס (38 מעלות צלזיוס) ומעלה. חשוב לעקוב אחר החום של ילדך ולפנות לטיפול רפואי במידת הצורך. על ידי נקיטת הצעדים הנכונים להורדת החום ופנייה לקבלת טיפול רפואי בעת הצורך, אתה יכול לעזור להבטיח את בריאותו ובטיחותו של ילדך. אם אתה רוצה ללמוד עוד על מה לעשות כאשר לילד יש חום גבוה, תוכל לצפות בסרטון זה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן