דף הבית » הכי נצפים » מה לעשות כאשר יש לך התקף ורטיגו

מה לעשות כאשר יש לך התקף ורטיגו

מה לעשות כאשר יש לך התקף ורטיגו

מה זה ורטיגו?

ורטיגו הוא סוג של סחרחורת שיכולה להיגרם ממגוון מצבים. זוהי תחושה של סיבוב או נדנוד, גם כאשר אתה עומד במקום. ורטיגו יכול גם לגרום לבחילות, הקאות ותחושת חוסר איזון. זה יכול להיגרם על ידי בעיות באוזן הפנימית, כגון מחלת מנייר, או על ידי טראומה בראש. זה יכול להיגרם גם על ידי תרופות מסוימות או על ידי שבץ מוחי.

מהם התסמינים של ורטיגו?

התסמין העיקרי של ורטיגו הוא תחושה של סיבוב או נדנוד, גם כאשר אתה עומד במקום. תסמינים אחרים עשויים לכלול בחילות, הקאות ותחושת חוסר איזון. אתה עלול גם לחוות צלצולים באוזניים, אובדן שמיעה או תחושת מלאות באוזן.

מה עליך לעשות כאשר יש לך התקף ורטיגו?

אם אתם חווים התקף ורטיגו, חשוב להישאר רגועים ולנסות להישאר בשקט. הזזת הראש או הגוף יכולה להחמיר את התסמינים. עליך גם להימנע מפעילויות הדורשות איזון, כגון נהיגה או הפעלת מכונות. אם התסמינים נמשכים, עליך לפנות לטיפול רפואי. הרופא שלך עשוי להמליץ על תרופות שיעזרו להפחית את הסימפטומים של ורטיגו. הם עשויים גם להמליץ על פיזיותרפיה כדי לעזור לשפר את שיווי המשקל שלך ולהפחית את הסיכון להתקפי ורטיגו עתידיים.

דעה אישית

לאחר שחוויתי ורטיגו בעצמי, אני יכול להעיד עד כמה זה יכול להיות מפחיד. חשוב לשמור על קור רוח ולפנות לטיפול רפואי אם התסמינים נמשכים. בעזרת הטיפול הנכון, ניתן לנהל ורטיגו ולהפחית את הסיכון להתקפות עתידיות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן