דף הבית » טופ 10 » מה לעשות בים המלח בערב?

מה לעשות בים המלח בערב?

מה לעשות בים המלח בערב?

חקר ים המלח

ים המלח הוא מקום ייחודי ויפה לבקר בו. זוהי הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ וממוקמת בבקעת הירדן, בין ישראל לירדן. ים המלח ידוע בתכולת המלח הגבוהה שלו, מה שהופך אותו למקום מצוין לצוף ולהירגע. אבל מה אתה עושה בערב כשאתה שם?

צאו לשייט בשקיעה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את יופיו של ים המלח היא לצאת לשייט בשקיעה. תוכלו לשוט בסירה לאורך החוף ולצפות בשמש שוקעת מעל האופק. הנופים עוצרי נשימה וניתן אפילו לטבול במים המלוחים.

בקר בשווקים המקומיים

השווקים המקומיים באזור הם מקום נהדר לחקור בערב. תוכלו למצוא מגוון של מלאכת יד מקומית, אוכל ומזכרות. זוהי דרך מצוינת לחוות את התרבות של האזור ולטעום מהמטבח המקומי.

לך תצפית בכוכבים

שמי הלילה בים המלח הם מראה לעין. ללא זיהום אור, אתה יכול לראות את הכוכבים במלוא הדרו. זוהי דרך מצוינת להירגע ולהתרשם מהיופי של שמי הלילה.

צא לטיול

האזור סביב ים המלח מלא שבילים ושבילים שאפשר לחקור. תוכלו לטייל בנחת לאורך החוף או לצאת לטיול מאתגר יותר במעלה הגבעות. כך או כך, זו דרך מצוינת להתאמן ולהתבונן בנוף.

מנוחה בים המלח

ים המלח הוא מקום נהדר להירגע ולהירגע. אפשר לטבול במים המלוחים ולצוף ללא מאמץ. תכולת המלח הגבוהה הופכת אותו למקום מצוין להירגע ולהרגעת שרירים כואבים.

בקר בספא

ים המלח הוא ביתם של כמה מבתי הספא הטובים בעולם. ניתן למצוא מגוון טיפולים, מעיסויים ועד לטיפולי פנים. זוהי דרך מצוינת לפנק את עצמך ולהירגע בערב.

תעשה אמבט בוץ

הבוץ בים המלח ידוע בסגולות הריפוי שלו. אפשר לעשות אמבט בוץ ולתת לבוץ לעשות את שלו. זוהי דרך מצוינת להירגע ולקבל קצת הקלה משרירים כואבים.

ללכת לשחות

ים המלח הוא מקום נהדר לשחות בו. תכולת המלח הגבוהה הופכת אותו למקום מצוין לצוף ולהירגע. אפשר גם לטבול במים המלוחים וליהנות מהנופים.

השוואה מהירה

פעילות תיאור
שייט שקיעה צאו לשיט בסירה לאורך החוף וצפו בשמש שוקעת מעל האופק.
שווקים מקומיים חקור את השווקים המקומיים עבור אמנות, אוכל ומזכרות.
צפייה בכוכבים ראה את הכוכבים במלוא תפארתם ללא זיהום אור.
טיול רגלי חקור את השבילים והשבילים סביב ים המלח.
ספָּא פנקו את עצמכם במגוון טיפולים.
אמבטיית בוץ תן לבוץ לעשות את שלו ולהירגע בערב.
שחייה לטבול במים המלוחים וליהנות מהנופים.

ים המלח הוא מקום נהדר לבקר בו בערב. בין אם אתם מחפשים חוויה מרגיעה או הרפתקה, יש משהו לכל אחד. מהפלגות שקיעה ועד צפייה בכוכבים, יש הרבה מה לעשות בערב. אז אם אתם מחפשים חוויה ייחודית, ים המלח הוא המקום המושלם לבקר בו. בדוק כאן כמה סרטונים על ים המלח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן