דף הבית » טופ 10 » מה לעשות בפוקט תאילנד – מדריך אולטימטיבי
מה לעשות בפוקט תאילנד - מדריך אולטימטיבי

מה לעשות בפוקט תאילנד – מדריך אולטימטיבי

חקור את החופים של פוקט

פוקט ידועה בחופים המדהימים שלה ובמים הצלולים. החופים הפופולריים ביותר בפוקט הם חוף פאטונג, חוף קאטה וחוף קארון. חופים אלה נהדרים לשחייה, שיזוף ושנורקלינג. תוכלו גם למצוא שפע של מסעדות וברים על החוף כדי ליהנות מארוחה או ממשקה תוך כדי צפייה בשקיעה.

לך אי-הופינג

פוקט היא גם מקום נהדר לצאת לטיול איים. תוכלו לצאת לטיול יום לכמה מהאיים הסמוכים, כמו קו פי פי, קו לנטה וקו יאו נוי. האיים האלה ידועים בחופים היפים שלהם, בשקיעות המדהימות ובאווירה הטרופית שלהם. אתה יכול גם לבקר באי ג'יימס בונד המפורסם, שהוצג בסרט האיש עם אקדח הזהב.

בקר בעיר העתיקה

העיר העתיקה של פוקט היא מקום נהדר לחקור את ההיסטוריה והתרבות של העיר. כאן תוכלו למצוא בתי חנויות סיניים מסורתיים, מקדשים צבעוניים ושווקים ישנים. תוכלו גם לבקר במבנים הסינים-פורטוגזים המפורסמים, שהם שילוב של אדריכלות סינית ואירופית.

צא לקניות בפוקט

פוקט היא מקום נהדר לעשות בו קניות. תוכלו למצוא הכל ממזכרות ועד בגדי מעצבים ואביזרים. אזורי הקניות הפופולריים ביותר בפוקט הם קניון ג'ונגסיילון, סנטרל פסטיבל פוקט ושוק סוף השבוע של פוקט. אתה יכול גם למצוא שפע של רוכלי רחוב שמוכרים מזכרות, בגדים ופריטים אחרים.

קח שיעור בישול

אם אתה רוצה ללמוד עוד על המטבח התאילנדי, שיעור בישול הוא דרך מצוינת לעשות זאת. תוכלו למצוא שפע של שיעורי בישול בפוקט, בהם תוכלו ללמוד כיצד להכין מנות תאילנדיות מסורתיות כמו פאד תאי וטום יאם גונג. ניתן למצוא גם שיעורים המלמדים כיצד להכין קינוחים וקוקטיילים.

בקר במקדשים

פוקט היא ביתם של מקדשים יפים רבים, כמו וואט צ'אלונג והבודהא הגדול. מקדשים אלה הם מקומות נהדרים ללמוד עוד על בודהיזם ותרבות תאילנדית. אתה יכול גם למצוא שפע של מזכרות ופריטים מסורתיים במקדשים.

ללכת על הרפתקה

פוקט היא מקום נהדר למחפשי הרפתקאות. אתה יכול לצאת לטרק בג'ונגל, לעשות רפטינג, או לצאת לסיור ב-zip-lining. תוכלו גם לצלול ולחקור את העולם התת-ימי של פוקט. אם אתה מרגיש אמיץ, אתה יכול אפילו לצאת לספארי נמרים ולראות את הטיגריסים הפראיים של פוקט.

צא לסיור בסירה

אחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את פוקט היא לצאת לסיור בסירה. אתה יכול לצאת לסיור באיים הסמוכים, או לקחת שייט בשקיעה. אפשר גם לעשות סיור במנגרובים ולראות את חיות הבר באזור. יש שפע של סיורי סירה לבחירה, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך.

תהנה מחיי הלילה

פוקט ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. תוכלו למצוא שפע של ברים, מועדונים ומסעדות ליהנות מבילוי לילי. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר רגוע, תוכלו למצוא גם שפע של מקומות למוזיקה חיה וברים על החוף כדי ליהנות ממשקה ולהאזין למוזיקה חיה.

סיכום

פוקט היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. יש משהו לכולם בפוקט, מחופים ואיים מדהימים ועד לקניות, חיי לילה והרפתקאות. בין אם אתם מחפשים חופשה מרגיעה או הרפתקה עמוסה באקשן, בפוקט יש משהו בשבילכם. אז תכננו את הטיול שלכם לפוקט והתחילו לחקור!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן