דף הבית » טופ 10 » מה לעשות בסלוניקי עם ילדים

מה לעשות בסלוניקי עם ילדים

. מה לעשות בסלוניקי עם ילדים

מה לעשות בסלוניקי עם ילדים

סלוניקי היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. מהחופים היפים ועד לחיי העיר התוססים, יש משהו לכולם. הנה כמה מהפעילויות הטובות ביותר לעשות עם ילדים בסלוניקי.

בקר באקווריום

אקווריום סלוניקי הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים. הוא ביתם של מגוון יצורי ים, מכרישים ועד סוסי ים. באקווריום יש גם תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות לילדים.

חקור את העיר

סלוניקי היא עיר נהדרת לחקור עם ילדים. יש הרבה פארקים, מוזיאונים ואטרקציות אחרות כדי לבדר אותם. לעיר יש גם חיי לילה תוססים, עם שפע של מסעדות, ברים ומועדונים שאפשר לחקור.

בקר בחוף

סלוניקי היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר ביוון. החופים מושלמים לשחייה, שיזוף ומשחק בחול. יש גם שפע של מסעדות ובתי קפה לצד החוף שאפשר ליהנות מהם.

צאו לשייט

סלוניקי מוקפת בים האגאי, כך שיש הרבה הזדמנויות לצאת לשייט בסירה. תוכלו לצאת לטיול יום לאיים הסמוכים, או לחקור את קו החוף. יש גם שפע של סירות דיג וצ'ארטרים שיט זמינים.

השוואה מהירה

פעילות עֲלוּת זְמַן
בקר באקווריום 10-15 אירו 2-3 שעות
חקור את העיר חינם 1-2 ימים
בקר בחוף חינם 1-2 ימים
צאו לשייט 50-100 אירו 1-2 ימים

סלוניקי היא יעד מצוין למשפחות עם ילדים. מהחופים היפים ועד לחיי העיר התוססים, יש משהו לכולם. האקווריום הוא מקום נהדר לקחת בו את הילדים, ולעיר יש שפע של פארקים, מוזיאונים ואטרקציות אחרות לחקור. החופים מושלמים לשחייה, שיזוף ומשחק בחול. יש גם שפע של סירות דיג וצ'ארטרים שיט זמינים לטיול יום. לא משנה מה המשפחה שלך מחפשת, בסלוניקי יש משהו לכולם. בין אם אתם מחפשים טיול יום או שהות ארוכה יותר, סלוניקי היא היעד המושלם למשפחות עם ילדים. עם החופים היפים שלה, חיי העיר התוססים ושפע הפעילויות לעשות, סלוניקי בטוח תהיה חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן