דף הבית » טופ 10 » מה לעשות בפוקט בגשם

מה לעשות בפוקט בגשם

. מה לעשות בפוקט בגשם

מה לעשות בפוקט בגשם

פוקט, תאילנד, היא יעד יפה למטיילים, אבל זה יכול להיות קצת אתגר כשיורד גשם. אמנם הגשם יכול להכביד על התוכניות שלך, אבל עדיין יש הרבה פעילויות לעשות בפוקט כשיורד גשם. מחקירת התרבות המקומית ועד קבלת עיסוי, הנה כמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בפוקט כשיורד גשם.

חקור את התרבות המקומית

פוקט היא מקום נהדר לחקור את התרבות המקומית. יש שפע של מקדשים ומוזיאונים לבקר בהם, ותוכלו אפילו לקחת שיעור בישול כדי ללמוד איך להכין מנות תאילנדיות מסורתיות. אתה יכול גם לבקר בשווקים המקומיים כדי לאסוף מזכרות ולטעום חלק מהמטבח המקומי.

לך לקניות

פוקט היא מקום נהדר לעשות בו קניות. יש הרבה קניונים ושווקים שאפשר לחקור, ותוכלו למצוא הכל מבגדים ועד מוצרי אלקטרוניקה. אתה יכול גם למצוא כמה מבצעים נהדרים על מזכרות ועבודות יד מקומיות. בנוסף, קניות הן דרך מצוינת להישאר יבשים כשיורד גשם.

פגע בחוף

למרות שיורד גשם, אתה עדיין יכול ליהנות מהחוף. רבים מהחופים בפוקט מוגנים מפני הגשם, כך שתוכלו עדיין ליהנות מהשמש והחול. בנוסף, הגשם יכול להפוך את החוף ליפה עוד יותר, מכיוון שהגלים מתנפצים על החוף.

לקבל הודעה

פוקט ידועה במכוני העיסוי שלה, והם דרך מצוינת להירגע ולהירגע כשיורד גשם. ניתן למצוא מגוון סגנונות עיסוי, מעיסוי תאילנדי מסורתי ועד לעיסוי באבנים חמות. בנוסף, אתה יכול למצוא מכוני עיסוי בכל רחבי האי, כך שאתה יכול למצוא אחד שמתאים לתקציב שלך.

בקר במפלים

בפוקט נמצאים כמה מפלים יפים, והם אפילו יותר מרהיבים כשיורד גשם. תוכלו לצאת לטיול יום כדי לחקור את המפלים, ואפילו לטבול במים הקרירים והמרעננים. בנוסף, הגשם יכול להפוך את המפלים ליפים עוד יותר, כשהמים זורמים במורד הסלעים.

לך אי-הופינג

פוקט מוקפת באיים יפים, ותוכלו לצאת לטיול יום כדי לחקור אותם. אתה יכול לקחת סיור בסירה כדי לבקר בחלק מהאיים, ואתה יכול אפילו ללכת עם שנורקלינג או צלילה כדי לחקור את העולם התת-ימי. בנוסף, הגשם יכול להפוך את האיים ליפים עוד יותר, מכיוון שהגלים מתנפצים על החוף.

קח שיעור בישול

פוקט ידועה במטבח הטעים שלה, ותוכלו ללמוד כיצד להכין חלק מהמנות המקומיות על ידי שיעור בישול. תוכלו למצוא שיעורי בישול בכל רחבי האי, ותוכלו ללמוד כיצד להכין מנות תאילנדיות מסורתיות כמו פאד תאי וקארי ירוק. בנוסף, אתה יכול אפילו לקחת שיעור כדי ללמוד איך להכין קינוחים מסורתיים כמו אורז דביק מנגו.

ללכת לבקר באתרים

פוקט היא ביתם של כמה מראות יפים, ועדיין תוכלו לחקור אותם גם כשיורד גשם. תוכלו לבקר בכמה מהמקדשים המקומיים, או לצאת לטיול יום כדי לחקור את האיים הסמוכים. בנוסף, הגשם יכול להפוך את המראות ליפים עוד יותר, כשהעננים מתגלגלים פנימה והשמש שוקעת.

השוואה מהירה

פעילות תיאור
חקור את התרבות המקומית בקרו במקדשים ובמוזיאונים, קחו שיעור בישול ובקרו בשווקים המקומיים.
לך לקניות בקרו בקניונים ובשווקים כדי למצוא בגדים, מוצרי אלקטרוניקה, מזכרות ועבודות יד מקומיות.
פגע בחוף רבים מהחופים בפוקט מוגנים מפני הגשם, כך שתוכלו עדיין ליהנות מהשמש והחול.
לקבל הודעה פוקט ידועה במכוני העיסוי שלה, והם דרך מצוינת להירגע ולהירגע כשיורד גשם.
בקר במפלים בפוקט נמצאים כמה מפלים יפים, והם אפילו יותר מרהיבים כשיורד גשם.
לך אי-הופינג צא לסיור בסירה כדי לבקר בכמה מהאיים הסמוכים, ולצאת לשנורקלינג או צלילה כדי לחקור את העולם התת-ימי.
קח שיעור בישול למד כיצד להכין מנות תאילנדיות מסורתיות כמו פאד תאי וקארי ירוק, וקינוחים מסורתיים כמו אורז דביק מנגו.
ללכת לבקר באתרים בקרו במקדשים מקומיים, צאו לטיול יום כדי לחקור את האיים הסמוכים וליהנות מהמראות.

פוקט היא יעד נהדר למטיילים, ויש הרבה פעילויות לעשות בפוקט כשיורד גשם. מחקור את התרבות המקומית ועד קבלת עיסוי, יש הרבה דרכים להתבדר ולהפיק את המרב מהטיול שלך. אז אל תתנו לגשם להשפיע על התוכניות שלכם, ותיהנו מכל מה שיש לפוקט להציע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן