דף הבית » יותר » מה יותר יקר טופו או טמפה?
2023-06-08 01:19:00+02:00

מה יותר יקר טופו או טמפה?

טופו נגד טמפה: השוואת מחירים ותזונה

טופו וטמפה הם שני חלבונים על בסיס צמחי הנמצאים בשימוש נרחב בתזונה טבעונית וצמחונית. אבל איזה מהם יותר יקר? ומי מהם יותר מזין? במאמר זה נשווה את מחירי הטופו והטמפה, ונבחן את היתרונות התזונתיים של שניהם.

השוואת מחירים

כשזה מגיע למחיר, טופו וטמפה מאוד דומים. בהתאם למותג, גוש טופו של 500 גרם יכול לעלות בכל מקום בין 15 ש"ח ל-25 ש"ח, בעוד שגוש טמפה של 500 גרם יכול לעלות בכל מקום בין 20 ש"ח ל-30 ש"ח.

השוואה תזונתית

טופו עשוי מפולי סויה שבושלו, מועכים ודוחסים לצורה דמוית עוגה. זהו מקור טוב לחלבון ומכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות. הוא גם עשיר בסידן, ברזל, מגנזיום ואבץ. הטמפה עשויה מפולי סויה מותססים שנדחסו לקציצה. זהו מקור טוב לחלבון ומכיל את כל תשע חומצות האמינו החיוניות. הוא גם עשיר בסידן, ברזל, מגנזיום ואבץ.

איזה יותר טוב?

גם טופו וגם טמפה הם מקורות טובים לחלבון צמחי וחומצות אמינו חיוניות, ושניהם זולים יחסית. עם זאת, הטמפה צפוף יותר בחומרים מזינים מטופו, והוא גם עשיר בסיבים. אז אם אתם מחפשים חלבון מזין ובמחיר סביר על בסיס צמחי, טמפה היא הבחירה הטובה ביותר.

סיכום

טופו וטמפה הם שניהם מקורות טובים לחלבון מהצומח ולחומצות אמינו חיוניות, ושניהם זולים יחסית. עם זאת, הטמפה צפוף יותר בחומרים מזינים מטופו, והוא גם עשיר בסיבים. אז אם אתם מחפשים חלבון מזין ובמחיר סביר על בסיס צמחי, טמפה היא הבחירה הטובה ביותר. למידע נוסף על טופו וטמפה, בדוק מה יותר יקר טופו או טמפה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן