דף הבית » יותר » מה יותר טעים – דג בס או מוזר?
2023-05-12 08:34:00+02:00

מה יותר טעים – דג בס או מוזר?

מה זה דג בס?

דג בס הוא סוג של דג שנמצא במים מתוקים ובמים מלוחים. זוהי בחירה פופולרית עבור דייגים ונמצאת בשימוש נרחב בעולם הקולינרי. דג בס ידוע בטעמו העדין ובמרקם הקל. הוא משמש לעתים קרובות במנות כגון טאקו דגים, פיש אנד צ'יפס, ואפילו סושי. המינים הנפוצים ביותר של דגי הבס הם הפה הגדול, הפה הקטן והבס המנוקד.

מה זה מוזר?

מוזר הוא סוג של דג שנמצא בים התיכון. זוהי בחירה פופולרית בקרב שפים בשל טעמו העדין והמרקם הלח. Moser מוגש לרוב בגריל או מטוגן עם מגוון רטבים וצדדים. אפשר להשתמש בו גם במרקים ותבשילים. המינים הנפוצים ביותר של מוסר הם בורי אדום, דג כחול ובס ים.

מה ההבדל בין דג בס למוסר?

ההבדל העיקרי בין דג בס למוזר הוא הטעם והמרקם. לדג בס יש טעם עדין ומרקם קליל, בעוד למוסר יש טעם עדין ומרקם לח. דג בס זמין גם יותר ובדרך כלל הוא זול יותר מ-Moser. כשבאים להחליט מה יותר טעים – דג בס או מוסר – זה עניין של טעם אישי. שני סוגי הדגים מציעים טעם ומרקם ייחודיים מהם ניתן ליהנות במגוון מנות. מבחינת עלות, דג בס בדרך כלל משתלם יותר מ-moser, במחירים הנעים בין 40 ל-70 ₪ לק"ג.

סיכום

כשבאים להחליט מה יותר טעים – דג בס או מוסר – זה בסופו של דבר עניין של העדפה אישית. שני סוגי הדגים מציעים טעם ומרקם ייחודיים מהם ניתן ליהנות במגוון מנות. מבחינת עלות, דג בס בדרך כלל משתלם יותר מ-moser, במחירים הנעים בין 40 ל-70 ₪ לק"ג. למידע נוסף על דגי בס ומוזר, בקר בהופיקיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן