דף הבית » יותר » מה יותר הרזיה: הליכה או ריצה?
2023-05-04 17:11:00+02:00

מה יותר הרזיה: הליכה או ריצה?

היתרונות של הליכה וריצה

הליכה וריצה הן שתיים מצורות האימון הפופולריות ביותר. שניהם מספקים שפע של יתרונות בריאותיים פיזיים ונפשיים. הליכה וריצה יכולים לעזור לך לרדת במשקל, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם שלך, להפחית מתח, ואפילו להגביר את מצב הרוח שלך. אבל מה יותר הרזיה: הליכה או ריצה?

נושאים קשורים:

 

מה יותר הרזיה: הליכה או ריצה?

כשזה מגיע להרזיה, גם הליכה וגם ריצה יכולים להיות יעילים. שתי הפעילויות יכולות לעזור לך לשרוף קלוריות ולרדת במשקל. עם זאת, ריצה בדרך כלל יעילה יותר לירידה במשקל מאשר הליכה. ריצה שורפת יותר קלוריות מאשר הליכה. לפי המועצה האמריקאית לפעילות גופנית, אדם השוקל 160 קילו ישרוף כ-100 קלוריות ב-10 דקות הליכה בקצב מתון. עם זאת, אותו אדם ישרוף כ-200 קלוריות ב-10 דקות של ריצה. זה אומר שריצה יכולה לעזור לך לשרוף פי שניים יותר קלוריות מהליכה באותו פרק זמן. בנוסף, ריצה יכולה לעזור לך לבנות מסת שריר רזה. בניית שרירים עוזרת לך לשרוף יותר קלוריות גם כשאתה לא מתאמן. זה אומר שריצה יכולה לעזור לך לשרוף יותר קלוריות גם כשאתה לא רץ באופן פעיל.

טיפים להפקת המרב משגרת הפעילות הגופנית שלך

אם אתה מחפש להרזות, הנה כמה טיפים להפקת המרב משגרת האימון שלך:

הגדר יעדים ריאליים

כשמדובר בירידה במשקל, חשוב להגדיר יעדים ריאליים. שאפו לרדת 1-2 קילו בשבוע. זהו קצב בריא ובר קיימא של ירידה במשקל.

ערבב את השגרה שלך

ערבב את השגרה שלך כדי לשמור על אתגר ופעילות גופך. החלף בין הליכה וריצה, או נסה סוגים שונים של תרגילים כגון אימוני כוח, יוגה או רכיבה על אופניים.

אכלו תזונה מאוזנת

פעילות גופנית לבדה אינה מספיקה כדי להרזות. אתה גם צריך להתמקד באכילת תזונה מאוזנת. שאפו לאכול הרבה פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים. הימנע ממזונות מעובדים, תוספת סוכרים ושומנים לא בריאים.

לישון מספיק

שינה מספקת חיונית גם להרזיה. שאפו 7-8 שעות שינה איכותיות בכל לילה.

דעה אישית

לדעתי, גם הליכה וגם ריצה יכולים להיות יעילים להרזיה. עם זאת, ריצה בדרך כלל יעילה יותר לירידה במשקל מאשר הליכה. עם זאת, חשוב למצוא שגרת פעילות גופנית שמתאימה לך. כל אחד שונה, לכן חשוב למצוא שגרת פעילות גופנית שאתה נהנה ממנה ושמתאימה לאורח החיים שלך. בין אם אתה ספורטאי מתחיל או מנוסה, הליכה וריצה יכולים להיות צורות נהדרות של פעילות גופנית. ערבב את השגרה שלך כדי לשמור על אתגר ופעילות גופך. לאכול תזונה מאוזנת ולישון מספיק. והכי חשוב, תהנו!

  • הציבו יעדים ריאליים
  • ערבב את השגרה שלך
  • אכלו תזונה מאוזנת
  • לישון מספיק

למידע נוסף על איך להפיק את המרב משגרת האימונים שלך, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן