דף הבית » יותר » מה חם יותר – פלפל אדום או ירוק?
2023-05-02 17:32:00+02:00

מה חם יותר – פלפל אדום או ירוק?

מה חם יותר – פלפל אדום או ירוק?

האם אתה אוהב את האוכל שלך חריף? אם כן, אולי אתם תוהים איזה סוג פלפל חריף יותר, אדום או ירוק? מאמר זה ישווה את רמות החום של פלפל אדום וירוק ויציע טיפים כיצד לבחור את הפלפל המתאים למנה שלך.

סולם סקוביל

סולם סקוויל משמש למדידת החום של פלפלים. הסולם נע בין 0 ל-16 מיליון, כאשר 0 הוא ללא חום כלל ו-16 מיליון הוא הפלפל החריף ביותר.

פלפלים ירוקים

פלפלים ירוקים הם הזן הכי פחות חריף של פלפלים, עם דירוג סקוביל של 0-500. משמעות הדבר היא שפלפלים ירוקים אינם חריפים במיוחד והם מצוינים להוספת טעם למנות מבלי להפוך אותם לחריפים מדי. פלפל ירוק הוא בחירה מצוינת למנות שנועדו להיות עדינות כמו סלטים, מוקפצים ורטבים.

פלפלים אדומים

לפלפלים אדומים, לעומת זאת, יש דירוג של סקוביל של 500-2,500. זה אומר שהם מעט יותר חריפים מפלפלים ירוקים ויכולים להוסיף מעט חום למנות. פלפלים אדומים נהדרים להוספת מעט תבלינים למנות כמו רטבי פסטה, חביתות וצ'ילי.

טיפים לבחירת הפלפל הנכון

כאשר בוחרים פלפלים למנות שלכם, חשוב לקחת בחשבון את רמת החום של הפלפל. הנה כמה טיפים לבחירת הפלפל המתאים למנה שלך:

  • אם אתה רוצה מנה עדינה, בחר פלפל ירוק.
  • אם רוצים מנה מעט חריפה, בחרו בפלפל אדום.
  • אם אתה רוצה מנה חריפה מאוד, בחר פלפל עם דירוג סקוביל גבוה יותר.
  • אם אינכם בטוחים באיזה פלפל לבחור, התחילו עם פלפל עדין יותר והוסיפו עוד חום במידת הצורך.

סיכום

לסיכום, פלפלים אדומים מעט יותר חריפים מפלפלים ירוקים, אך ניתן להשתמש בשניהם כדי להוסיף טעם למנות. כאשר בוחרים פלפלים למנה שלכם, חשוב לקחת בחשבון את רמת החום של הפלפל ולבחור את המתאים למנה שלכם. למידע נוסף על פלפלים ורמות החום שלהם, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן