דף הבית » יותר » מה הופך את בן אנד ג'ריס לטובים יותר מהאחרים?
2023-06-28 13:56:00+02:00

מה הופך את בן אנד ג'ריס לטובים יותר מהאחרים?

בן אנד ג'ריס: הגלידה הטובה ביותר בסביבה

אין כמו כדור גלידה של בן אנד ג'ריס. בין אם אתם מחפשים טעם קלאסי כמו בצק עוגיות שוקולד צ'יפס או משהו יצירתי יותר כמו Milk & Cookies, ב-Ben & Jerry's יש משהו לכולם. אבל מה הופך את בן אנד ג'ריס לבלוט מהמתחרים? הנה כמה מהסיבות שבן אנד ג'ריס היא הבחירה הטובה ביותר בגלידה.

טעמים בעבודת יד

בן אנד ג'ריס מייצרת טעמים ייחודיים מאז 1978. כל הגלידה שלהם עשויה עם המרכיבים האיכותיים ביותר, כולל שמנת אמיתית, סוכר וביצים. המשמעות היא שכל כדור גלידה של בן אנד ג'ריס עמוס בטעם. מ-Cherry Garcia הקלאסי ועד ל-PB Dough החדשני, יש משהו לכולם.

תוספות ייחודיות

בן אנד ג'ריס מציעה לא רק טעמים קלאסיים, אלא גם תוספות ייחודיות. מחתיכות בצק עוגיות ועד נגיסות בראוניז, בבן אנד ג'ריס יש משהו לכולם. הם מציעים גם אפשרויות טבעוניות ולא חלביות, כך שכולם יכולים ליהנות מהגלידה שלו.

מוסמך סחר הוגן

בן אנד ג'ריס מחויבת להשתמש במרכיבים שמקורם בצורה אתית. כל הגלידה שלהם מוסמכת לסחר הוגן, כלומר המרכיבים מקורם בחקלאים ועובדים שמקבלים שכר הוגן. כך מבטיחים שהגלידה עשויה מחומרי גלם איכותיים ושהחקלאים והעובדים מקבלים יחס הוגן.

מגוון גדלים ומחירים

בן אנד ג'ריס מציעה מגוון גדלים ומחירים שיתאימו לכל תקציב. מחצי ליטר בודדים ועד אמבטיות בגודל משפחתי, יש משהו לכל אחד. המחירים מתחילים ב-11.99 ₪ בלבד לחצי ליטר ומגיעים עד 79.99 ₪ לגיגית בגודל משפחתי.

אריזה מהנה ויצירתית

גלידת בן אנד ג'ריס היא לא רק טעימה, היא גם כיפית. האריזה כוללת צבעים בהירים, גרפיקה מהנה ושמות יצירתיים. מהבראוניז הקלאסי של שוקולד פאדג' ועד לחמאת בוטנים החדשה חצי אפויה, אריזות בן אנד ג'ריס בטוח יגרמו לך לחייך.

מחויבות לשינוי חברתי

בן אנד ג'ריס מחויבת להפוך את העולם למקום טוב יותר. הם מעורבים באופן פעיל במגוון גורמים חברתיים, החל משינויי אקלים ועד לזכויות אדם. בן אנד ג'ריס גם תורם חלק מהרווחים שלהם לצדקה.

סיכום

בן אנד ג'ריס היא בחירת הגלידה הטובה ביותר ממגוון סיבות. מהטעמים בעבודת יד ועד למחויבותם לשינוי חברתי, בן אנד ג'ריס היא הבחירה המושלמת לפינוק טעים. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים כדור גלידה, הקפידו לבחור בבן אנד ג'ריס. למידע נוסף על בן אנד ג'ריס, בדוק את ערוץ היוטיוב שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן