דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?
2023-04-06 14:05:00+02:00

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר, עוף או הודו. בשר טחון הוא מרכיב פופולרי במנות רבות, כגון המבורגרים, טאקו וקציץ בשר.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקרר?

ניתן לשמור בשר טחון במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן בשר טחון כראוי כדי להבטיח שהוא יישאר טרי ובטוח לאכילה. בשר טחון יש לעטוף היטב בניילון נצמד או ברדיד אלומיניום ולהניח בחלק הקר ביותר של המקרר.

טיפים לאחסון בשר טחון

כשמאחסנים בשר טחון, חשוב להרחיק אותו ממאכלים אחרים. זה יעזור למנוע זיהום צולב והתפשטות של חיידקים. כמו כן, חשוב להשתמש בבשר הטחון תוך יומיים מרגע הרכישה. אם הבשר הטחון לא הולך לשמש תוך יומיים, יש להקפיא אותו.

תיוג בשר טחון

כשמאחסנים בשר טחון, חשוב לסמן אותו בתאריך הרכישה. זה יעזור להבטיח שימוש בבשר הטחון במסגרת הזמן המומלץ של יומיים.

בודק טריות

כאשר בודקים את טריותו של בשר טחון, חשוב לחפש כל סימני קלקול. לבשר טחון לא צריך להיות ריחות לוואי או שינוי צבע. אם יש לבשר הטחון אחד מהסימנים הללו, יש לזרוק אותו.

איך לדעת אם הבשר הטחון התקלקל

בשר טחון עלול להתקלקל במהירות אם הוא לא מאוחסן כראוי. אם לבשר הטחון יש ריח או שינוי צבע, יש לזרוק אותו. חשוב גם לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה. אם הבשר הטחון עבר את תאריך התפוגה שלו, יש לזרוק אותו.

סיכום

ניתן לשמור בשר טחון במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן בשר טחון כראוי ולבדוק סימני קלקול. אם לבשר הטחון יש ריח או שינוי צבע, יש לזרוק אותו. למידע נוסף על איך לאחסן בשר טחון כראוי, עיין במאמר זה בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן