דף הבית » כמה זמן? » גלה את הסודות: גלה את חיי המדף המושלמים של ביצים קשות במקרר שלך!
2023-03-17 18:54:00+02:00

גלה את הסודות: גלה את חיי המדף המושלמים של ביצים קשות במקרר שלך!

מהם חיי המדף של ביצים קשות?

ביצים קשות הן אופציה נהדרת לחטיף או לארוחה, אבל כמה זמן אפשר לשמור אותן במקרר? בדרך כלל, ניתן לשמור ביצים קשות במקרר עד שבוע. עם זאת, חשוב לאחסן אותם כראוי כדי להבטיח שהם יישארו בטוחים לאכילה. כאשר מאחסנים ביצים קשות, חשוב לשמור אותם בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר. חשוב גם להרחיק אותם מבשרים נא ומזונות אחרים שעלולים לזהם אותם.

איך לדעת אם ביצה קשה עדיין טובה

אם אתה לא בטוח אם ביצה קשה עדיין טובה, יש כמה דרכים לדעת. ראשית, בדוק את תאריך התפוגה על האריזה. אם הביצה עברה את תאריך התפוגה שלה, אסור לאכול אותה. לאחר מכן, בדוק את הביצה עבור כל סימני קלקול. אם לביצה יש ריח רע או שצבעה דהוי, אסור לאכול אותה. בנוסף, אם קליפת הביצה סדוקה או שבורה, אסור לאכול אותה. לבסוף, אם הביצה עדיין בקליפתה, אתה יכול לבדוק טריות על ידי הקשה עדינה של הביצה על משטח קשה. אם קליפת הביצה עדיין שלמה והביצה עדיין טרייה, היא תשמיע צליל מוצק. אם קליפת הביצה סדוקה או שהביצה כבר לא טרייה, היא תשמיע צליל חלול.

כיצד לאחסן ביצים קשות

כשמאחסנים ביצים קשות, חשוב לשמור אותן בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר. חשוב גם להרחיק אותם מבשרים נאים ומזונות אחרים שעלולים לזהם אותם. אם אינך מתכוון לאכול את הביצים תוך שבוע, אתה יכול להקפיא אותן עד שלושה חודשים. להקפאת ביצים קשות, מניחים אותן בכלי אטום ומאחסנים במקפיא. כאשר אתם מוכנים לאכול אותם, הפשרו אותם במקרר למשך הלילה לפני הצריכה.

טיפים לאכילת ביצים קשות

כשאוכלים ביצים קשות, חשוב לוודא שהן מבושלות כמו שצריך. כדי להבטיח שהם מבושלים כראוי, השתמשו במדחום מזון כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הביצה. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 160 מעלות צלזיוס. בנוסף, חשוב לשטוף ידיים לפני ואחרי הטיפול בביצים קשות. זה יעזור למנוע התפשטות של חיידקים וחיידקים אחרים. לבסוף, חשוב להשליך את כל הביצים שנשארו בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים. הסיבה לכך היא שחיידקים יכולים לגדול במהירות בטמפרטורת החדר ועלולים לגרום לך לחלות.

סיכום

ביצים קשות הן אופציה נהדרת לנשנוש או ארוחה, אך חשוב לאחסן אותן כראוי ולהשליך את כל הביצים שנשארו בחוץ בטמפרטורת החדר במשך יותר משעתיים. בנוסף, חשוב לוודא שהביצים מבושלות כראוי ולשטוף ידיים לפני ואחרי הטיפול בהן. אם תעקבו אחר העצות הללו, תוכלו ליהנות מביצים קשות עד שבוע במקרר או עד שלושה חודשים במקפיא. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה על כמה זמן אתה יכול לשמור ביצה קשה במקרר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן