דף הבית » כמה זמן? » כמה זמן אפשר לאכול ביצה קשה במקרר?
2023-04-06 09:38:00+02:00

כמה זמן אפשר לאכול ביצה קשה במקרר?

מהי ביצה קשה?

ביצה קשה היא ביצה שהורתחה בקליפתה במשך זמן מסוים. החלבון והחלמון מבושלים, ולאחר מכן את הביצה מצננים ומקלפים. ביצים קשות הן חטיף ואוכל פופולרי לארוחת בוקר, וניתן להשתמש בהן במגוון מתכונים.

כמה זמן אפשר לאכול ביצה קשה במקרר?

ניתן לשמור ביצים קשות במקרר עד שבוע. חשוב לאחסן אותם בכלי אטום או לעטוף אותם בניילון כדי למנוע מהם לספוג ריחות ממאכלים אחרים. חשוב גם להרחיק אותם מבשרים נא ומזונות אחרים שעלולים לגרום לזיהום צולב.

טיפים לאחסון ביצים קשות

  • אחסנו ביצים קשות בכלי אטום או עטפו אותן בניילון נצמד.
  • הרחיקו אותם מבשרים נא ומזונות אחרים שעלולים לגרום לזיהום צולב.
  • סמן את המיכל עם התאריך שבו הביצים הרתחו.
  • השליכו את כל הביצים שהיו במקרר יותר משבוע.

איך לדעת אם ביצה קשה התקלקלה

בדיקת ריח

הדרך הראשונה לדעת אם ביצה קשה התקלקלה היא לעשות לה בדיקת ריח. אם לביצה יש ריח חזק ולא נעים, סביר להניח שהיא רעה ויש לזרוק אותה.

מבחן מראה

הדרך השנייה לדעת אם ביצה קשה התקלקלה היא להסתכל עליה. אם לביצה יש מראה רירי או דהוי, סביר להניח שהיא גרועה ויש לזרוק אותה.

גע בבדיקה

הדרך השלישית לדעת אם ביצה קשה התקלקלה היא לעשות לה בדיקת מגע. אם הביצה דביקה או דביקה למגע, סביר להניח שהיא רעה ויש לזרוק אותה.

טבלת זמני אחסון ביצים קשות

שיטת אחסון זמן אחסון
מְקָרֵר עד שבוע
מַקפִּיא עד 6 חודשים

כשמדובר באחסון ביצים קשות, חשוב לשמור אותן בכלי אטום או לעטוף בניילון. זה יעזור למנוע מהם לספוג ריחות ממזונות אחרים וגם יעזור לשמור על טריותם למשך זמן רב יותר. חשוב גם לסמן את המיכל עם התאריך שבו הביצים בושלו כדי שתדע מתי לזרוק אותן. כשזה מגיע לזיהוי אם ביצה קשה התקלקלה, חשוב להשתמש בריח, במראה, מבחני מגע. אם לביצה יש ריח חזק ולא נעים, מראה דליל או דהוי, או שהיא דביקה או דביקה למגע, סביר להניח שהיא רעה ויש לזרוק אותה. לבסוף, חשוב לזכור שניתן לאחסן ביצים קשות ב המקרר עד שבוע ובמקפיא עד שישה חודשים. חשוב גם להשליך את כל הביצים שהיו במקרר יותר משבוע. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לאחסן ביצים קשות, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן