דף הבית » מידע מקצועי » כמה זמן אפשר להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר?
2023-03-07 09:52:00+02:00

כמה זמן אפשר להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר?

מהי הסכנה בהשארת מוצרי חלב מחוץ למקרר?

מוצרי חלב מתכלים מאוד ויכולים להתקלקל במהירות אם משאירים אותם מחוץ למקרר. מוצרי חלב מכילים חיידקים שיכולים להתרבות במהירות בטמפרטורת החדר, מה שמוביל להרעלת מזון. זו הסיבה שחשוב לאחסן מוצרי חלב במקרר ולצרוך אותם תוך פרק זמן מסוים.

כמה זמן אפשר להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר?

משך הזמן שניתן להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר תלוי בסוג המוצר. בדרך כלל, אסור להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר יותר משעתיים. לאחר שעתיים, החיידקים במוצר החלב יכולים להתרבות לרמות לא בטוחות.

חלב

חלב הוא אחד ממוצרי החלב המתכלים ביותר ואין להשאיר אותו מחוץ למקרר יותר משעתיים. אם הטמפרטורה היא מעל 90 מעלות צלזיוס, אסור להשאיר חלב בחוץ יותר משעה אחת.

גבינה

גבינה אפשר להשאיר מחוץ למקרר לפרק זמן קצת יותר ארוך מאשר חלב. גבינות קשות, כמו צ'דר ושוויצריות, אפשר להשאיר מחוץ למקרר עד ארבע שעות. גבינות רכות, כמו גבינת שמנת וריקוטה, אסור להשאיר מחוץ למקרר יותר משעתיים.

יוגורט

אפשר להשאיר יוגורט מחוץ למקרר עד שעתיים. לאחר שעתיים, החיידקים ביוגורט יכולים להתרבות לרמות לא בטוחות.

טיפים לאחסון מוצרי חלב

כדי להבטיח שמוצרי חלב יישארו בטוחים לצריכה, חשוב לאחסן אותם כראוי. להלן מספר טיפים לאחסון מוצרי חלב:- אחסן מוצרי חלב בחלק הקר ביותר של המקרר, בדרך כלל בחלקו האחורי של המקרר.- שמור מוצרי חלב בכלים המקוריים שלהם.- אין לאחסן מוצרי חלב על דלת המקרר, מכיוון שזהו החלק החם ביותר במקרר.- אין להשאיר מוצרי חלב מחוץ למקרר יותר משעתיים.- בדקו את תאריך התפוגה של מוצרי חלב לפני צריכתם.- אם מוצרי חלב הושארו מחוץ למקרר למשך יותר משעתיים, השליכו אותם. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכלו להבטיח שמוצרי החלב שלכם יישארו בטוחים לצריכה. מוצרי חלב מתכלים מאוד ויכולים להתקלקל במהירות אם משאירים אותם מחוץ למקרר. חשוב לאחסן מוצרי חלב במקרר ולצרוך אותם תוך פרק זמן מסוים. על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, תוכל להבטיח שמוצרי החלב שלך יישארו בטוחים לצריכה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן