דף הבית » לא להאמין » מה עושים עם קורנפלור?

מה עושים עם קורנפלור?

מה עושים עם קורנפלור?

מה זה קורנפלור?

קורנפלור הוא אבקה טחונה דק העשויה מתירס. הוא ידוע גם כעמילן תירס בחלקים מסוימים של העולם. זהו מרכיב נטול גלוטן, דל שומן ודל קלוריות שניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. זהו חומר עיבוי פופולרי לרטבים, גרביים ופודינגים, וניתן להשתמש בו גם להכנת בלילה קלילה ואוורירית למזון מטוגן.

שימושים לקורנפלור באפייה

קורנפלור הוא מרכיב נהדר לשימוש באפייה. זה יכול לשמש להכנת עוגה קלילה ואוורירית, מאפינס ומוצרי מאפה אחרים. ניתן להשתמש בו גם להכנת ציפוי קל ופריך למאכלים מטוגנים. בשימוש באפייה הוא עוזר ליצור מרקם קליל ואוורירי.

שימושים לקורנפלור בבישול

קורנפלור הוא מרכיב נהדר לשימוש בבישול. ניתן להשתמש בו כדי לעבות רטבים, גרביים ופודינגים. ניתן להשתמש בו גם להכנת ציפוי קל ופריך למאכלים מטוגנים. בשימוש בבישול, הוא עוזר ליצור מרקם חלק וקרמי.

שימושים לקורנפלור במתכונים ללא גלוטן

קורנפלור הוא מרכיב נהדר לשימוש במתכונים ללא גלוטן. זה יכול לשמש להכנת עוגה קלילה ואוורירית, מאפינס ומוצרי מאפה אחרים. ניתן להשתמש בו גם להכנת ציפוי קל ופריך למאכלים מטוגנים. בשימוש במתכונים ללא גלוטן, הוא עוזר ליצור מרקם קליל ואוורירי.

טיפים לשימוש בקורנפלור

כשמשתמשים בקורנפלור, חשוב לזכור לערבב אותו עם נוזל לפני שמוסיפים אותו למתכון. זה יעזור למנוע היווצרות גושים. חשוב גם לזכור לבשל את התערובת על אש נמוכה כדי למנוע ממנה להפוך סמיכה מדי. קורנפלור הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו למגוון מתכונים. מאפייה ועד בישול, ניתן ליצור בעזרתו מרקם קליל ואוורירי. זה גם מרכיב נהדר לשימוש במתכונים ללא גלוטן. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו להשתמש בקורנפלור ליצירת מנות טעימות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube כדי ללמוד עוד על השימוש בקורנפלור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן