דף הבית » יותר » מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן
2023-06-24 10:29:00+02:00

מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן

מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם יותר זמן

כשזה מגיע לפרחים, אתה רוצה שהם יחזיקו מעמד זמן רב ככל האפשר. למרבה הצער, הם לא תמיד מחזיקים מעמד זמן רב כפי שהיינו רוצים. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לגרום להם להחזיק מעמד זמן רב יותר. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לוודא שאתה משתמש בסוג המים הנכון באגרטל. זה לא קשור רק לאיכות המים, אלא גם למה שמכניסים לתוכם. הנה כמה טיפים על מה לשים במי אגרטל עם פרחים כדי לשמור אותם טריים יותר לאורך זמן.

נושאים קשורים:

 

1. השתמש במים קרים

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא טמפרטורת המים. עדיף להשתמש במים קרים כשאתה ממלא את האגרטל. זה יעזור להאט את תהליך נבילת הפרחים. מים קרים גם עוזרים לשמור על לחות גבעולים של הפרחים, דבר חיוני לשמירה על טריותם.

2. הוסף אוכל פרחים

מזון פרחים הוא תערובת מיוחדת של רכיבים תזונתיים שעוזרים לשמור על לחות פרחים ורעננים. זה נמכר בדרך כלל בחבילות בחנויות פרחים או במרכזי גנים. אתה יכול גם להכין אוכל פרחים משלך בבית עם תערובת של סוכר, אקונומיקה ומיץ לימון. פשוט מוסיפים כפית מכל מרכיב לליטר מים קרים ומערבבים היטב.

3. הוסף כמה טיפות אקונומיקה

הוספת כמה טיפות אקונומיקה למי האגרטל יכולה לעזור לשמור על מראה פרחים רעננים למשך זמן רב יותר. האקונומיקה עוזרת להרוג את כל החיידקים שעלולים להימצא במים, מה שעלול לגרום לפרחים לנבול ולמות בטרם עת. רק הקפידו להשתמש בתמיסת אקונומיקה עדינה ולא יותר מדי, שכן יותר מדי עלול להזיק לפרחים.

4. מוסיפים שפריץ של חומץ

חומץ הוא עוד אפשרות מצוינת לשמירה על מראה הפרחים שלך טרי. פשוט הוסף שפריץ של חומץ למי האגרטל וזה יעזור לשמור על לחות הפרחים ולהיראות תוססים. החומץ גם עוזר לשמור על ניקיון המים, דבר שחשוב למניעת גידול חיידקים במים.

טיפים לשמירה על טריות פרחים לאורך זמן

בנוסף למה לשים במי אגרטל עם פרחים, יש גם כמה טיפים אחרים שתוכלו להשתמש בהם כדי שהפרחים שלכם ייראו טריים לאורך זמן. הנה כמה מהחשובים שבהם:

1. החלף את המים באופן קבוע

חשוב להחליף את המים באגרטל באופן קבוע. זה עוזר לשמור על המים נקיים וללא חיידקים. עדיף להחליף מים כל כמה ימים. אם אתה משתמש במזון פרחים, עליך להוסיף גם מנה חדשה שלו בכל פעם שאתה מחליף מים.

2. לקצץ את הגבעולים

גזירת גבעולים של הפרחים היא עוד דרך מצוינת לשמור על מראה רענן למשך זמן רב יותר. פשוט השתמש בסכין חדה או במספריים כדי לחתוך את כל החלקים הנבולים או המתים של הגבעולים. זה יעזור לפרחים לספוג יותר מים וחומרים מזינים, מה שיעזור להם להחזיק מעמד זמן רב יותר.

3. הרחק את האגרטל מחום ומאור שמש

חום ואור השמש עלולים לגרום לפרחים לנבול ולמות בטרם עת. לכן חשוב להרחיק את האגרטל ממקורות חום ואור שמש ישיר. זה יעזור לשמור על מראה פרחים טרי למשך זמן רב יותר.

סיכום

כשמדובר בשמירה על מראה פרחים טרי למשך זמן רב יותר, חשוב לדעת מה לשים במי אגרטל עם פרחים. מים קרים, מזון פרחים, כמה טיפות של אקונומיקה, ונתז של חומץ הם כל האפשרויות נהדרות לשמור על מראה הפרחים שלך חיים ויפים למשך זמן רב יותר. רק הקפד להחליף את המים באופן קבוע ולחתוך את הגבעולים כדי שהם ייראו במיטבם. כדי שהפרחים ישמרו יותר זמן, יש לדעת מה לשים במים של ווזה. מים קרים, מזון פרחים, מעט דחוס של בליח וגם הם אפשרויות טובות מעט חומץ לשמירה על הפרחים שלך ויפים יותר זמן רב. יש לשנות את המים באופן קבוע ולגזוז את הסנפירים כדי שהם יישארו בטוחים בטוב ביותר. כמו כן, יש להחזיק את הווזה במרחק מחום ומאור. על ידי שימוש באלה הטיפים, להנות מפרחים יפים ובריאים יותר זמן רב. למידע נוסף על מה לשים במים של ווזה עם פרחים, אפשר לבקר ב ויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן