דף הבית » בידור ופנאי » מה לעשות עם מסכות ישנות? | טיפים ורעיונות

מה לעשות עם מסכות ישנות? | טיפים ורעיונות

מה לעשות עם מסכות ישנות? | טיפים ורעיונות

מה לעשות עם מסכות ישנות?

מגיפת הקורונה גרמה לעלייה בשימוש במסכות פנים. אבל מה עושים איתם כשהם כבר לא שמישים? הנה כמה טיפים ורעיונות כיצד לעשות שימוש חוזר, לייעוד מחדש ולמחזר מסכות ישנות.

שימוש חוזר במסכות ישנות

אם יש לך כמה מסכות שעדיין במצב טוב, תוכל לעשות בהן שימוש חוזר. הקפידו לשטוף אותם במים חמים ובחומר ניקוי לאחר כל שימוש. אתה יכול גם להשתמש בתרסיס חיטוי או במגבון כדי לחטא אותם.

שימוש מחדש במסכות ישנות

אם יש לך מסכות שאינן ניתנות יותר לשימוש, תוכל להשתמש בהן מחדש. גזרו אותם והשתמשו בבד להכנת מגוון פריטים, כמו סרט לראש, כיסוי פנים לחיית מחמד, מסיכת אבק או כיס לטלפון או פריטים אחרים.

מיחזר מסכות ישנות

אם יש לך מסכות שאינן שמישות יותר, תוכל למחזר אותן. בערים ועיירות רבות יש תוכניות שמקבלות מסכות פנים למיחזור. אתה יכול גם לבדוק עם חברת ניהול הפסולת המקומית שלך כדי לראות אם הם מקבלים מסכות פנים למיחזור.

שאלות ותשובות

האם אני יכול לעשות שימוש חוזר במסכת פנים?

כן, אתה יכול לעשות שימוש חוזר במסכת פנים אם היא עדיין במצב טוב. הקפידו לשטוף אותו במים חמים ובחומר ניקוי לאחר כל שימוש, והשתמש בתרסיס חיטוי או במגבון כדי לחטא אותו.

האם אני יכול להשתמש מחדש במסכות פנים ישנות?

כן, אתה יכול להשתמש מחדש במסכות פנים ישנות. גזרו אותם והשתמשו בבד להכנת מגוון פריטים, כמו סרט לראש, כיסוי פנים לחיית מחמד, מסיכת אבק או כיס לטלפון או פריטים אחרים.

האם אני יכול למחזר מסכות פנים ישנות?

כן, אתה יכול למחזר מסכות פנים ישנות. בערים ועיירות רבות יש תוכניות שמקבלות מסכות פנים למיחזור. אתה יכול גם לבדוק עם חברת ניהול הפסולת המקומית שלך כדי לראות אם הם מקבלים מסכות פנים למיחזור. מגיפת הקורונה גרמה לעלייה בשימוש במסכות פנים. אבל מה עושים איתם כשהם כבר לא שמישים? שימוש חוזר, שימוש מחדש ומיחזור מסכות ישנות הן כולן אפשרויות נהדרות. שימוש חוזר במסכות הוא דרך מצוינת להאריך את חייהן ולחסוך כסף. ייעודם מחדש הוא דרך מצוינת להיות יצירתי וליצור משהו חדש ממשהו ישן. ומיחזור אותם הוא דרך מצוינת לשמור אותם מחוץ למזבלות ולהפחית את הפסולת. אז בפעם הבאה שיש לך מסכות ישנות, שקול את האפשרויות האלה ומצא דרך לתת להן חיים שניים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן