דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות כשהתינוק מסרב לאכול

מה לעשות כשהתינוק מסרב לאכול

מה לעשות כשהתינוק מסרב לאכול

מה לעשות כשהתינוק מסרב לאכול

לידת תינוק יכולה להיות חוויה משמחת, אבל היא גם יכולה להיות מלחיצה. אחת הבעיות הנפוצות ביותר שהורים מתמודדים איתם היא כאשר התינוק שלהם מסרב לאכול. זה יכול להיות קשה לדעת מה לעשות כשהתינוק שלך לא אוכל, אבל יש כמה אסטרטגיות שבהן תוכל להשתמש כדי להפוך את שעת הארוחה למהנה יותר עבור הקטן שלך.

הבן את סימני הרעב של תינוקך

הצעד הראשון כדי לגרום לתינוק שלך לאכול הוא להבין את סימני הרעב שלו. תינוקות לא תמיד יכולים להגיד לך מתי הם רעבים, ולכן חשוב להיות מסוגל לזהות את הסימנים. כמה סימני רעב נפוצים כוללים:

  • בְּכִי
  • מכים את השפתיים שלהם
  • מכניסים את ידיהם לפה
  • פותחים את הפה שלהם

אם אתה מבחין בתינוק שלך מציג אחד מהסימנים הללו, זה הזמן להציע לו ארוחה.

הפוך את זמן הארוחה לכיף

שעת הארוחה צריכה להיות חוויה מהנה עבור התינוק שלך, לא מטלה. כדי לעשות את זה יותר כיף, נסה להפעיל את התינוק שלך בתהליך. דבר איתם על מה שהם אוכלים, תן להם לעזור לך להכין את האוכל ועודדו אותם לחקור מרקמים וטעמים שונים.

להיות סבלני

חשוב לזכור שתינוקות עדיין לומדים איך לאכול. אולי הם לא אוכלים כמו שאתה רוצה שהם יאכלו, וזה בסדר. אל תלחץ עליהם לאכול יותר ממה שהם רוצים. במקום זאת, היו סבלניים והצעו להם אוכל באופן קבוע לאורך כל היום.

הצע אפשרויות בריאות

כשזה מגיע להאכלת תינוקך, חשוב להציע לו אפשרויות בריאות. נסו לכלול מגוון של פירות, ירקות, דגנים וחלבונים בתזונה שלהם. זה יעזור להבטיח שהם מקבלים את החומרים המזינים שהם צריכים כדי לגדול ולהתפתח.

מתי לפנות לעזרה

אם תינוקך מסרב באופן עקבי לאכול, ייתכן שהגיע הזמן לפנות לעזרה. שוחח עם רופא הילדים שלך על החששות שלך והם יכולים לעזור לך להמציא תוכנית להחזיר את התינוק שלך למסלול. האכלת תינוקך יכולה להיות חוויה מאתגרת, אבל היא לא חייבת להיות. על ידי הבנת אות הרעב של תינוקך, הפיכת זמן הארוחה למהנה, סבלנות והצעת אפשרויות בריאות, אתה יכול לעזור להבטיח שהתינוק שלך מקבל את התזונה שהוא צריך. אם התינוק שלך עדיין מסרב לאכול, אל תהסס לפנות לרופא הילדים שלך לעזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן