דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות אם לא יולדת עד שבוע 40

מה לעשות אם לא יולדת עד שבוע 40

מה לעשות אם לא יולדת עד שבוע 40

מה לעשות אם לא יולדת עד שבוע 40

אין זה נדיר שאישה עוברת את תאריך הלידה שלה ולא ללדת עד שבוע 40. אמנם זו יכולה להיות תקופה מלחיצה וחרדה, אך ישנם צעדים מסוימים שתוכל לנקוט כדי להבטיח את הבריאות והבטיחות שלך ושל תינוקך . המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על מה לעשות אם לא תלד עד שבוע 40.

תזמן מבחן ללא לחץ

אם לא תלד עד שבוע 40, סביר להניח שהרופא שלך ימליץ לך לקבוע בדיקת מאמץ ללא מאמץ. בדיקה זו משמשת לניטור קצב הלב והתנועות של תינוקך. חשוב לפקוח עין על בריאותו של תינוקך, שכן זה יכול להיות סימן לבעיות אפשריות.

עקוב אחר תנועות התינוק שלך

הרופא שלך עשוי גם להמליץ לך לעקוב אחר תנועות התינוק שלך. ניתן לעשות זאת על ידי ספירת מספר הפעמים שהתינוק שלך זז בפרק זמן מסוים. אם התנועות של תינוקך יורדות, ייתכן שזה סימן שמשהו לא בסדר ועלייך לפנות מיד לרופא.

שקול גרימת עבודה

אם לא תלד עד שבוע 40, הרופא שלך עשוי להמליץ על זירוז לידה. זה נעשה על ידי שימוש בתרופות כדי לעורר צירים ולעזור לתינוק לצאת החוצה. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של זירוז לידה עם הרופא שלך לפני קבלת החלטה.

הישארו לחות ואכלו בריא

חשוב לשמור על לחות ולאכול בריא כשאתה בהריון. זה יעזור להבטיח שגם אתה וגם התינוק שלך מקבלים את החומרים המזינים הדרושים לך. הקפידו לשתות הרבה מים ולאכול תזונה מאוזנת הכוללת פירות, ירקות וחלבונים רזים.

לנוח הרבה

מנוחה רבה חשובה גם כאשר את בהריון. הקפידו לישון לפחות 8 שעות בכל לילה ותנו תנומות במהלך היום אם תצטרכו. זה יעזור להבטיח שיש לך מספיק אנרגיה כדי לעבור את היום.

דברים שיש להימנע מהם

כאשר אתה בהריון, יש דברים מסוימים שאתה צריך להימנע מהם. זה כולל עישון, שתיית אלכוהול ושימוש בסמים. כמו כן, חשוב להימנע מפעילויות שעלולות להיות מסוכנות, כגון ספורט מגע או צלילה.

סיכום

אם אתה לא יולד עד שבוע 40, יש צעדים מסוימים שאתה צריך לנקוט כדי להבטיח את הבריאות והבטיחות שלך ושל תינוקך. הקפד לקבוע בדיקת מאמץ ללא לחץ, לעקוב אחר תנועות תינוקך, לשקול זירוז צירים, להישאר עם לחות ולאכול בריא, לנוח הרבה ולהימנע מפעילויות שעלולות להיות מסוכנות. על ידי ביצוע שלבים אלה, תוכל להבטיח לך ולתינוקך הריון בטוח ובריא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן