דף הבית » רק אצלנו » מה לעשות כשהמזגן שלך מטפטף בבית

מה לעשות כשהמזגן שלך מטפטף בבית

מה לעשות כשהמזגן שלך מטפטף בבית

מה גורם לטפטוף של מזגן?

טפטוף של מזגן יכול להיגרם ממגוון בעיות, החל מקו ניקוז עיבוי סתום ועד סליל מאייד לא תקין. הסיבה השכיחה ביותר לטפטוף המזגן היא קו ניקוז עיבוי סתום. קו זה אחראי על סחיבת העיבוי שנוצר על סליל המאייד. אם הקו נסתם, העיבוי יגבה ובסופו של דבר יתחיל לטפטף מהמזגן.

מה לעשות כשהמזגן שלך מטפטף

אם המזגן שלך מטפטף, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות את היחידה ולנתק אותה. זה יעזור למנוע כל נזק נוסף להתרחש. ברגע שהיחידה כבויה, אתה יכול לבדוק את קו הניקוז כדי לראות אם הוא סתום. אם כן, אתה יכול לנסות לשחרר את הסתימה בעצמך או לקרוא לאיש מקצוע שיעשה זאת עבורך. אם קו הניקוז אינו סתום, ייתכן שיהיה עליך להחליף את סליל המאייד. מדובר בתיקון מורכב יותר ויש לבצעו על ידי איש מקצוע.

כיצד למנוע טפטוף של מזגן

הדרך הטובה ביותר למנוע טפטוף של מזגן היא לשמור על קו ניקוז הקונדנסט נקי וצלול. ניתן לעשות זאת על ידי שטיפה קבועה של הקו בתערובת של מים וחומץ. אתה יכול גם להשתמש בשואב חנות כדי לשאוב כל פסולת שעלולה לסתום את הקו.

תחזוקה שוטפת

תחזוקה שוטפת חשובה גם למניעת טפטוף של מזגן. זה כולל החלפת מסנן האוויר באופן קבוע, בדיקת סליל המאייד לאיתור סימני נזק, ובדיקת קו ניקוז הקונדנסט לאיתור סתימות.

בדוק אם יש דליפות

כמו כן, חשוב לבדוק אם יש נזילות במזגן. אם אתה מבחין בנזילות, עליך לקרוא לאיש מקצוע שיתקן אותן בהקדם האפשרי.

בדוק את מפלס נוזל הקירור

לבסוף, עליך לבדוק את מפלס נוזל הקירור במזגן שלך. אם המפלס נמוך מדי, זה יכול לגרום לסליל המאייד לקפוא ובסופו של דבר להתחיל לטפטף.

סיכום

טפטוף של מזגן יכול להוות סיבה לדאגה, אך ניתן למנוע זאת באמצעות תחזוקה שוטפת ועל ידי שמירה על קו ניקוז הקונדנסט נקי וצלול. אם המזגן שלך מטפטף, עליך לכבות אותו ולנתק אותו, ולאחר מכן לבדוק את קו הניקוז לאיתור סתימות. אם הקו סתום, אתה יכול לנסות לפתוח אותו בעצמך או לקרוא לאיש מקצוע. אם הקו אינו סתום, ייתכן שיהיה עליך להחליף את סליל המאייד. כדאי גם לבדוק אם יש נזילות ולוודא שמפלס הקירור נכון. למידע נוסף על טפטוף מזגן, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . ככותבת בלוג, אני מאמינה שחשוב לנקוט בצעדים הדרושים למניעת טפטוף מזגנים ולטפל בכל בעיה שתצוץ.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן