דף הבית » יותר » מה לעשות כדי שעוגת שמרים תהיה יותר רטובה
2023-06-24 05:38:00+02:00

מה לעשות כדי שעוגת שמרים תהיה יותר רטובה

הבנת מהות העוגה

עוגת שמרים היא עוגה אישית על ידי שמירת שמרים בתוך מספר חומרים שונים, חלב, ביצים, סוכר ושמן. החומרים האלו יכולים ללכת להעלות ולהיות רטובה ונחמדה. המשך לכך, העוגה מכילה שמרים, שהם החומרים העיקריים שמספקים את החלק הרטוב שלה. העוגה נוצרה על ידי הצעדים הבאים:

שמירת השמרים

השלב הראשון ביצירת עוגת שמרים הוא שמירת השמרים. השמרים מוספים לחלב חם ונלקחים מהפח בעזרת שקית שוקולד. החלב חם יכול להתפתח בהתאם לחום החלב, ולהיות וטובים ונחמדים.

הוספת חומרי משקה

בהבא, חומרי משקה מוספים לחומר הבסיס של העוגה. חומרי המשקה מכילים ביצים, סוכר, שמן ופתית שמן או שמן שמן. החומרים האלו מכילים חלבון, שומן וסוכר, ועוזרים להתפתח ולהיות רטובה יותר.

הוספת מרכיבים נוספים

בנוסף, דברים נוספים מוספים לחומר הבסיס של העוגה. המרכיבים מכילים שמן שמן, שמן מתוק, שוקולד ועוד. המרכיבים האלו לגבי ארוחה נוספת לעוגה ומעניקים לה טעם מיוחד.

הגדלת התפתחות

בשלב האחרון, העוגה מבוצעת בתנור בחום של כ-180 מעלות צלזיוס במשך כ-35 דקות. התנור יכול להתפתח ולהיות רטובה יותר. לאחר שהעוגה הגדלה בתנור, היא מוכנה להגשה.

טבעות של שמרים

בקניית שמרים חשוב לדעת שישנם שלוש סוגים שונים: שמרים אפורים, שמרים שחורים ושמרים שחורים מעורבים. שמרי אפורים הם השמרים הרגילים אנשים מתבלים פשוט, שמרים שחורים הם שמרים פשוטים מתבל שחור ושמרים מעורבים הם שמרים שחורים מתבל שחור מעורבים עם שמרים אפורים. שמרים שחורים מעורבים מעניקים ארוחה מיוחדת ומוסיפים טעם מיוחד לעוגה.

חומרי משקה שונים

בנוסף לבחירת שמרים שונים, ניתן לבחור בוחרי משקה שונים כדי להפוך גם את העוגה שלך לרטובה יותר. חומרי המשקה יכולים לקבל ביצים, סוכר, שמן ופתית שמן או שמן שמן. חומרי המשקה האלו חלבון, שומן וסוכר לעוגה, ועוזרים להתפתח ולהיות רטובה יותר.

מרכיבים נוספים

עוד דרך להפוך את העוגה שלך לרטובה יותר היא הוספת מרכיבים נוספים לחומר הבסיס שלה. המרכיבים מכילים שמן שמן, שמן מתוק, שוקולד ועוד. המרכיבים האלו לגבי ארוחה נוספת לעוגה ומעניקים לה טעם מיוחד.

השוואה בין מחירים

פריט מחיר (ש"ח)
שמרים אפורים 14
שמרים שחורים 15
שמרים שחורים מעורבים 16
חומרי משקה 2-4
מרכיבים נוספים 3-5

תוצאות

בסוף דבר, הגדלת שמרים והוספת חומרי משקה ורכיבים נוספים שיכולים להביא את העוגה שלך להמשך של רטובות. על ידי החתמת המחירים של המרכיבים האלה ובחירת שמרים שונים, ניתן להפוך את העוגה שלך לרטובה יותר בעלות מועטת. למידע נוסף על המבקרים בדף מה לעשות כדי שמרים יהיו יותר רטובה בוויקיפדיה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן