דף הבית » הכי חם » מה לעשות כאשר מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת

מה לעשות כאשר מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת

מה לעשות כאשר מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת

מה לעשות כאשר מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת

זו בעיה נפוצה: העמסת את מכונת הכביסה שלך עם מלא כביסה, וכשהמחזור מסתיים, אתה מגלה שהבגדים עדיין רטובים. זה בדרך כלל סימן שמכונת הכביסה שלך לא מסתובבת. אם זה המקרה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה.

בדוק את מתג המכסה

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את מתג המכסה. זוהי תכונת בטיחות המונעת מהמכונה להסתובב כשהמכסה פתוח. אם מתג המכסה פגום, המכונה לא תסתובב. כדי לבדוק את מתג המכסה, פתח את המכסה ולחץ כלפי מטה על המתג. אם המתג פועל כהלכה, אתה אמור לשמוע צליל נקישה. אם אינך שומע צליל נקישה, ייתכן שהמתג פגום ויש להחליף אותו.

בדוק את רצועת הכונן

רצועת ההינע היא החלק של המכונה שמחבר את המנוע לתוף. אם רצועת ההינע בלויה או שבורה, המכונה לא תסתובב. כדי לבדוק את רצועת ההינע, פתח את הפאנל האחורי של המכונה ובדוק את הרצועה. אם החגורה בלויה או שבורה, יש להחליף אותה.

בדוק את צימוד המנוע

צימוד המנוע מחבר את המנוע לתיבת ההילוכים. אם צימוד המנוע שחוק או שבור, המכונה לא תסתובב. כדי לבדוק את צימוד המנוע, פתח את הפאנל האחורי של המכונה ובדוק את הצימוד. אם הצימוד שחוק או שבור, יש להחליפו.

בדוק את המנוע

אם המנוע אינו פועל כראוי, המכונה לא תסתובב. כדי לבדוק את המנוע, פתח את הפאנל האחורי של המכונה ובדוק את המנוע. אם המנוע אינו פועל כראוי, יש להחליפו.

סיכום

אם מכונת הכביסה שלך לא מסתובבת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. בדוק את מתג המכסה, רצועת ההינע, צימוד המנוע והמנוע כדי לראות אם אחד מהחלקים הללו פגום. אם אחד מהחלקים הללו בלוי או נשבר, יש להחליפו. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, תוכל לצפות במדריך ב-YouTube או לפנות לאיש מקצוע לקבלת עזרה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן