דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים?

מה לעשות אם AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים?

מה לעשות אם AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים?

מבוא

AutoCAD היא תוכנת עיצוב בעזרת מחשב (CAD) רבת עוצמה המשמשת אדריכלים, מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים ליצירת שרטוטים דו-ממדיים ותלת-ממדיים מדויקים. זהו כלי רב עוצמה, אבל לפעמים זה יכול להיות קשה לשימוש. בעיה נפוצה אחת היא כאשר AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים. זו יכולה להיות בעיה מתסכלת, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן אותה. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד.

בדוק את ההגדרות שלך

הדבר הראשון שעליך לעשות אם AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים הוא לבדוק את ההגדרות שלך. ודא שמצב הבחירה מוגדר ל"אובייקט" ולא "חלון" או "מעבר". אתה יכול גם לנסות לשנות את מסנן הבחירה ל"הכל" במקום ל"גלוי". אם אתה עדיין נתקל בבעיות, נסה לשנות את מחזור הבחירה ל"אובייקטים" במקום ל"אובייקטים ותתי אובייקטים".

בדוק את השכבות שלך

סיבה אפשרית נוספת לכך ש-AutoCAD לא מאפשרת לך לבחור דברים היא שהאובייקטים שאתה מנסה לבחור נמצאים בשכבה נעולה או מוסתרת. ודא שכל השכבות שאתה צריך לבחור לא נעולות ונראות. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, נסה לבחור את האובייקטים בנקודת מבט אחרת.

סמן את תיבת הבחירה שלך

אם אתה עדיין מתקשה לבחור אובייקטים, ודא שתיבת הבחירה היא בגודל הנכון. אם הוא קטן מדי, ייתכן שלא תוכל לבחור את האובייקטים שאתה צריך. נסה להגדיל את גודל תיבת הבחירה ותראה אם זה עוזר.

בדוק את מאפייני האובייקט שלך

אם אתה עדיין מתקשה לבחור אובייקטים, בדוק את מאפייני האובייקט. ודא שהאובייקטים שאתה מנסה לבחור אינם מוגדרים ל"בלתי נראה" או "נעולים". אם כן, לא תוכל לבחור אותם.

נסה כלי אחר

אם אתה עדיין מתקשה לבחור אובייקטים, נסה להשתמש בכלי אחר. לדוגמה, אם אתה מנסה לבחור שורה, נסה להשתמש בכלי "קו" במקום בכלי "בחר". זה עשוי לעזור לך לבחור את האובייקטים שאתה צריך.

שאלות ותשובות

ש: מה אם אני עדיין מתקשה לבחור אובייקטים?

א:

אם אתה עדיין מתקשה לבחור אובייקטים, נסה להפעיל מחדש את AutoCAD או לאפס את התוכנית להגדרות ברירת המחדל שלה. אתה יכול גם לנסות להתקין מחדש את התוכנית או לעדכן אותה לגרסה העדכנית ביותר. אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עובד, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם Autodesk, יצרניות AutoCAD, לסיוע נוסף.

סיכום

אם AutoCAD לא מאפשר לך לבחור דברים, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולתקן את הבעיה. בדוק את ההגדרות שלך, ודא שהשכבות שאתה צריך לבחור לא נעולות ונראות, בדוק את גודל תיבת הבחירה שלך ובדוק את מאפייני האובייקט. אתה יכול גם לנסות להשתמש בכלי אחר או להפעיל מחדש את התוכנית. אם אף אחד מהפתרונות הללו לא עובד, ייתכן שתצטרך ליצור קשר עם Autodesk לקבלת סיוע נוסף. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן