דף הבית » הכי חם » מה לעשות אם הכנסת אוזניות לשלט ה-Xbox לא עובדת

מה לעשות אם הכנסת אוזניות לשלט ה-Xbox לא עובדת

מה לעשות אם הכנסת אוזניות לשלט ה-Xbox לא עובדת

בדוק את החיבור

אם אתה מתקשה לגרום לאוזניות שלך לעבוד עם השלט של ה-Xbox שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את החיבור. ודא שהאוזניות מחוברות היטב לשלט ושהשלט מחובר היטב לקונסולה. אם החיבור רופף, נסה להדק אותו. אם החיבור עדיין רופף, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הכבל.

בדוק את עוצמת הקול

אם החיבור מאובטח, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את עוצמת הקול. ודא שעוצמת הקול מוגברת הן בשלט והן בקונסולה. אם עוצמת הקול נמוכה מדי, לא תוכל לשמוע כלום.

בדוק את ההגדרות

אם עוצמת הקול מוגברת, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את ההגדרות. ודא שפלט השמע מוגדר לאוזניות. אם לא, לא תוכל לשמוע כלום.

בדוק את האוזניות

אם ההגדרות נכונות, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את האוזניות. ודא שהאוזניות פועלות כהלכה. אם האוזניות שבורות, לא תוכל לשמוע כלום.

בדוק את הקונסולה

אם האוזניות פועלות כהלכה, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לבדוק את הקונסולה. ודא שהקונסולה פועלת כהלכה. אם הקונסולה לא תקין, לא תוכל לשמוע כלום.

נסה אוזניות אחרות

אם הקונסולה פועלת כהלכה, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לנסות אוזניות אחרות. אם האוזניות שבהן אתה משתמש אינן תואמות לקונסולה, לא תוכל לשמוע דבר. נסה להשתמש בזוג אוזניות אחר ותראה אם זה עובד.

בדוק עדכונים

אם אתה עדיין מתקשה לגרום לאוזניות שלך לעבוד עם השלט של ה-Xbox שלך, הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא לבדוק אם יש עדכונים. ודא שהקונסולה מעודכנת. אם יש עדכונים זמינים, הורד והתקן אותם. זה עשוי לתקן את הבעיה.

פנה לתמיכה של Microsoft

אם אתה עדיין מתקשה לגרום לאוזניות שלך לעבוד עם שלט ה-Xbox שלך, הדבר הבא שעליך לעשות הוא לפנות לתמיכה של Microsoft. הם יכולים לעזור לך לפתור את הבעיה ולספק לך מידע נוסף. מתקשה לגרום לאוזניות שלך לעבוד עם השלט של ה-Xbox שלך? אל תדאג, יש כמה דברים שאתה יכול לנסות. בדוק את החיבור, בדוק את עוצמת הקול, בדוק את ההגדרות, בדוק את האוזניות, בדוק את המסוף, נסה אוזניות אחרות, בדוק אם יש עדכונים ופנה לתמיכה של Microsoft. עם קצת פתרון בעיות, אתה אמור להיות מסוגל לגרום לאוזניות שלך לעבוד עם השלט של Xbox שלך. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן