דף הבית » יותר » מה לעשות אם לא קיבלתי מחזור החודש

מה לעשות אם לא קיבלתי מחזור החודש

מה לעשות אם לא קיבלתי מחזור החודש

מה לעשות אם לא קיבלת מחזור החודש

זה יכול להיות מדאיג אם לא תקבלי מחזור החודש. חשוב להבין מדוע זה עלול לקרות ומה ניתן לעשות בנידון.

מתי לפנות לרופא

אם לא קיבלת מחזור החודש, חשוב לפנות לרופא. זה נכון במיוחד אם יש לך תסמינים אחרים כגון כאבי בטן, בחילות או הקאות. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את הסיבה להחמצת המחזור ולספק טיפול במידת הצורך.

סיבות נפוצות לאיבוד מחזור

ישנן סיבות אפשריות רבות להחמצת מחזור. כמה מהגורמים הנפוצים ביותר כוללים:

  • הֵרָיוֹן
  • לחץ
  • חוסר איזון הורמונלי
  • תרופות
  • שינויים במשקל
  • בעיות בבלוטת התריס
  • תסמונת שחלות פוליציסטיות (PCOS)

למה לצפות במשרד הרופא

כאשר אתה מבקר אצל הרופא, סביר להניח שהם ישאלו אותך שאלות לגבי ההיסטוריה הרפואית שלך וכל התסמינים שאתה עלול להיתקל בהם. הם עשויים גם לבצע בדיקה גופנית ולהזמין בדיקות דם או בדיקות אחרות כדי לסייע באבחון הגורם להחמצת המחזור שלך.

טיפול לאיבוד מחזור

הטיפול בהחמצת מחזור תלוי בגורם הבסיסי. אם הסיבה היא מתח או חוסר איזון הורמונלי, הרופא עשוי להמליץ על שינויים באורח החיים כגון טכניקות לניהול מתח או טיפול הורמונלי. אם הסיבה היא תרופה, הרופא שלך עשוי להמליץ לך לעבור לתרופה אחרת. אם הסיבה היא בעיה בבלוטת התריס, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות שיעזרו לווסת את רמות הורמון בלוטת התריס. אם הסיבה היא PCOS, הרופא שלך עשוי להמליץ על שינויים באורח החיים ועל תרופות שיעזרו לווסת את ההורמונים שלך.

מתי לעשות בדיקת הריון

אם לא קיבלת מחזור החודש, חשוב לעשות בדיקת הריון. בדיקות הריון ביתיות הן בדרך כלל מדויקות אם נלקחות לאחר היום הראשון של המחזור החודשי. אם הבדיקה שלילית ועדיין לא קיבלת מחזור, מומלץ לפנות לרופא.

סיכום

אם לא תקבלי מחזור החודש, זו יכולה להיות חוויה מדאיגה. חשוב להבין את הסיבות האפשריות ולפנות לרופא במידת הצורך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את הסיבה להחמצת המחזור ולספק טיפול במידת הצורך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן