דף הבית » המלצת הצוות » מה לעשות אם הזמנה באיביי לא מגיעה

מה לעשות אם הזמנה באיביי לא מגיעה

מה לעשות אם הזמנה באיביי לא מגיעה

מה לעשות אם הזמנה באיביי לא מגיעה

כאשר אתה מזמין משהו מ-eBay, אתה מצפה שהוא יגיע בזמן. למרבה הצער, לפעמים הזמנות לא מגיעות כמצופה. אם אתה מוצא את עצמך במצב זה, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי לנסות לקבל את ההזמנה שלך.

ליצור קשר עם המוכר

הצעד הראשון שאתה צריך לעשות הוא ליצור קשר עם המוכר. ניתן לעשות זאת על ידי מעבר לדף ההזמנה ולחיצה על כפתור "צור קשר עם המוכר". זה יפתח חלון הודעה שבו תוכל לשאול את המוכר לגבי מצב ההזמנה שלך. הקפד לכלול את מספר ההזמנה שלך בהודעה כדי שהמוכר יוכל לחפש בקלות את ההזמנה שלך.

עקוב אחר הזמנתך

אם יש לך את מספר המעקב עבור ההזמנה שלך, אתה יכול להשתמש בו כדי לעקוב אחר החבילה. לשם כך, עבור לדף ההזמנה ולחץ על כפתור "עקוב אחר חבילה". זה יפתח חלון שבו תוכל להזין את מספר המעקב ולראות את מצב החבילה שלך.

בדוק את כתובת המשלוח

אם מידע המעקב מראה שהחבילה נמסרה, אך עדיין לא קיבלת אותה, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק את כתובת המשלוח. ודא שהכתובת שסיפקת למוכר נכונה. אם הכתובת שגויה, ייתכן שהחבילה נמסרה לכתובת הלא נכונה.

צור קשר עם eBay

אם ניסית את כל השלבים לעיל ועדיין לא קיבלת את ההזמנה שלך, זה הזמן ליצור קשר עם eBay. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לדף "עזרה" ולחיצה על כפתור "צור קשר". זה יפתח חלון הודעה שבו תוכל לשאול את eBay לגבי מצב ההזמנה שלך. הקפד לכלול את מספר ההזמנה שלך בהודעה כדי ש-eBay תוכל לחפש בקלות את ההזמנה שלך.

דעה אישית

כשמזמינים משהו מאיביי, חשוב לזכור שתמיד יש סיכוי שמשהו יכול להשתבש. לכן חשוב לעקוב אחר ההזמנה וליצור קשר עם המוכר ו-eBay אם משהו לא הולך כמתוכנן. עם קצת סבלנות והתמדה, אתה אמור להיות מסוגל לקבל את ההזמנה שלך תוך זמן קצר. למידע נוסף על מעקב אחר ההזמנה שלך, תוכל לצפות בסרטון זה או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן