דף הבית » המלצת הצוות » איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?
2023-05-26 14:53:00+02:00

איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

מהי אישור קריאה?

אישור קריאה הוא הודעה שנשלחת לשולח האימייל כאשר הנמען פתח את ההודעה. זוהי דרך לאשר שהנמען ראה את ההודעה וניתן להשתמש בה כדי להבטיח שהודעות דוא"ל חשובות לא יתפספסו. אישורי קריאה אינם זמינים בכל שירותי הדוא"ל, אך הם זמינים ב-Gmail.

כיצד להשתמש באישורי קריאה ב-Gmail

קל להשתמש באישורי קריאה ב-Gmail. בעת חיבור דוא"ל חדש, לחץ על כפתור "אפשרויות נוספות" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה. זה יפתח תפריט של אפשרויות נוספות, כולל האפשרות "בקש אישור קריאה". לחיצה על אפשרות זו תאפשר אישורי קריאה עבור ההודעה. לאחר שליחת ההודעה, הנמען יקבל הודעה על כך שהתבקשה אישור קריאה. אם הנמען יפתח את ההודעה, תישלח אישור קריאה לשולח. לאחר מכן השולח יקבל הודעה על כך שההודעה נקראה.

מה לשקול לפני השימוש באישורי קריאה

לפני השימוש באישורי קריאה, חשוב לשקול את ההשלכות של בקשת אישור קריאה. אישורי קריאה עלולים להיות פולשניים ויכולים לגרום לנמען להרגיש כאילו הם במעקב. חשוב להשתמש באישורי קריאה רק כאשר יש צורך מוחלט ולכבד את פרטיותו של הנמען.

האם אישורי קריאה פרטיים?

אישורי קריאה הם פרטיים והם גלויים רק לשולח ולנמען של ההודעה. הם אינם גלויים לאף אחד אחר, כולל גוגל.

האם אתה יכול לבקש אישורי קריאה עבור מספר הודעות?

כן, אתה יכול לבקש אישורי קריאה עבור מספר הודעות בו-זמנית. כדי לעשות זאת, בחר את ההודעות שברצונך לבקש עבורן אישורי קריאה ולאחר מכן לחץ על הלחצן "אפשרויות נוספות" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה. זה יפתח תפריט של אפשרויות נוספות, כולל האפשרות "בקש אישור קריאה". לחיצה על אפשרות זו תאפשר אישורי קריאה עבור כל ההודעות שנבחרו.

סיכום

אישורי קריאה הם תכונה שימושית שניתן להשתמש בה כדי להבטיח שהודעות דוא"ל חשובות לא יתפספסו. ניתן להפעיל אותם ב-Gmail על ידי לחיצה על כפתור "אפשרויות נוספות" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה ובחירה באפשרות "בקש אישור קריאה". חשוב לקחת בחשבון את ההשלכות של בקשת אישור קריאה לפני השימוש בתכונה זו, מכיוון שהיא עלולה להיות פולשנית ויכולה לגרום לנמען להרגיש שהוא במעקב. אישורי קריאה הם פרטיים וגלויים רק לשולח ולנמען של ההודעה. אתה יכול גם לבקש אישורי קריאה עבור מספר הודעות בו-זמנית. למידע נוסף על אישורי קריאה ותכונות אחרות של Gmail, עיין בסרטון YouTube זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן