דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות אם אינך זוכר את סיסמת האינסטגרם שלך?

מה לעשות אם אינך זוכר את סיסמת האינסטגרם שלך?

מה לעשות אם אינך זוכר את סיסמת האינסטגרם שלך?

מה לעשות אם אינך זוכר את סיסמת האינסטגרם שלך

שכחת סיסמת האינסטגרם שלך יכולה להיות חוויה מתסכלת. יכול להיות שהיית רחוק מהפלטפורמה לזמן מה, או שפשוט שכחת את הסיסמה שלך. לא משנה מה הסיבה, אתה יכול לקבל בחזרה גישה לחשבון שלך על ידי איפוס הסיסמה שלך. להלן מספר טיפים כיצד לאפס את סיסמת האינסטגרם שלך.

שלב 1: עבור אל דף הכניסה של אינסטגרם

הצעד הראשון הוא לעבור לדף הכניסה לאינסטגרם. אתה יכול למצוא עמוד זה על ידי מעבר לאתר אינסטגרם או על ידי פתיחת אפליקציית אינסטגרם בטלפון שלך. ברגע שאתה בדף הכניסה, תראה קישור שאומר "שכחת סיסמה?". לחץ על קישור זה כדי להתחיל בתהליך איפוס הסיסמה שלך.

שלב 2: הזן את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך

לאחר שלחצתם על "שכחת סיסמה?" קישור, תועבר לדף שבו תוכל להזין את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך. הזן את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון המשויכים לחשבון האינסטגרם שלך ולחץ על "הבא".

שלב 3: בחר כיצד אתה רוצה לאפס את הסיסמה שלך

לאחר שהזנת את כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך, תועבר לדף שבו תוכל לבחור כיצד ברצונך לאפס את הסיסמה שלך. אתה יכול לבחור לקבל קוד באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט, או שאתה יכול לבחור לענות על שאלת אבטחה. בחר את האפשרות שאתה מעדיף ולחץ על "הבא".

שלב 4: הזן את הקוד או ענה על שאלת האבטחה

אם בחרת לקבל קוד באימייל או בהודעת טקסט, תצטרך להזין את הקוד בתיבה המסופקת. אם בחרת לענות על שאלת אבטחה, תצטרך לענות נכון על השאלה. לאחר שהזנת את הקוד או ענית על שאלת האבטחה, לחץ על "הבא".

שלב 5: צור סיסמה חדשה

לאחר שהזנת את הקוד או ענית על שאלת האבטחה, תועבר לדף שבו תוכל ליצור סיסמה חדשה. הזן את הסיסמה החדשה שלך בתיבה המסופקת ולחץ על "הבא". הסיסמה החדשה שלך תישמר ותוכל להיכנס לחשבון האינסטגרם שלך עם הסיסמה החדשה שלך.

סיכום

שכחת סיסמת האינסטגרם שלך יכולה להיות חוויה מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות. על ידי ביצוע השלבים המפורטים לעיל, תוכל לאפס בקלות את הסיסמה שלך ולהחזיר גישה לחשבון שלך. אם אתה צריך מידע נוסף על איך לאפס את סיסמת האינסטגרם שלך, תוכל למצוא מידע נוסף ב- YouTube או בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן