דף הבית » עשרת הגדולים » מה אני עושה אם הטלפון הסלולרי שלי מצלצל אבל אני לא יכול לראות אותו?

מה אני עושה אם הטלפון הסלולרי שלי מצלצל אבל אני לא יכול לראות אותו?

מה אני עושה אם הטלפון הסלולרי שלי מצלצל אבל אני לא יכול לראות אותו?

מה לעשות אם הטלפון הסלולרי שלך מצלצל אבל אתה לא יכול לראות אותו

האם אי פעם צלצל הטלפון הנייד שלך אבל לא מצאת אותו? זו חוויה מתסכלת, במיוחד אם אתה מצפה לשיחה חשובה. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לאתר את הטלפון שלך ולוודא שזה לא יקרה שוב.

בדוק את הסביבה שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את הסביבה שלך. הסתכל סביב החדר שבו אתה נמצא וודא שלא השארת את הטלפון שלך איפשהו. אם אתה בבית, בדוק את כריות הספה, מתחת למיטה, וכל מקום אחר שאולי השארת אותה. אם אתה בחוץ, בדוק את הכיסים שלך, התיק שלך וכל מקום אחר שאולי השארת אותו.

התקשר לטלפון שלך

אם אינך מוצא את הטלפון שלך, השלב הבא הוא להתקשר אליו. בקש מחבר או בן משפחה להתקשר לטלפון שלך ולראות אם אתה שומע אותו מצלצל. אם אתה יכול לשמוע אותו, אתה יכול לעקוב אחר הצליל כדי לאתר אותו.

השתמש באפליקציית מעקב

אם עדיין אינך מוצא את הטלפון שלך, תוכל להשתמש באפליקציית מעקב כדי לאתר אותו. ישנן אפליקציות מעקב רבות זמינות, כגון Find My iPhone ו- Android Device Manager. אפליקציות אלו מאפשרות לך לאתר את הטלפון שלך על מפה ואפילו לנעול או למחוק אותו מרחוק במידת הצורך.

למנוע מזה לקרות שוב

לאחר שאיתרת את הטלפון שלך, תוכל לנקוט בצעדים כדי למנוע את הישנותו. ראשית, ודא שאתה תמיד יודע היכן הטלפון שלך נמצא. שים אותו באותו מקום בכל פעם שאתה לא משתמש בו, כגון בכיס שלך או במקום ייעודי בבית שלך. שנית, שקול להשתמש באפליקציית מעקב. אפליקציות אלה יכולות לעזור לך לאתר את הטלפון שלך אם אי פעם יאבד או ייגנב. לבסוף, שקול להשתמש במארז לטלפון עם גשש מובנה. למארזים האלה יש גשש קטן שניתן להשתמש בו כדי לאתר את הטלפון שלך אם אי פעם יאבד או ייגנב.

דעתי

אובדן הטלפון שלך יכול להיות חוויה מתסכלת, אבל זה לא חייב להיות. על ידי נקיטת כמה צעדים פשוטים, אתה יכול לוודא שאתה תמיד יודע היכן הטלפון שלך נמצא ושיש לך דרך לאתר אותו אם אי פעם יאבד או ייגנב. אני ממליץ בחום להשתמש באפליקציית מעקב ו/או נרתיק לטלפון עם גשש מובנה כדי לוודא שלעולם לא תצטרך לדאוג לאבד את הטלפון שלך שוב. לטיפים נוספים כיצד למצוא את הטלפון שלך, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן