דף הבית » עשרת הגדולים » מה לעשות אם אתה לא זוכר אם לקחת ליריקה?

מה לעשות אם אתה לא זוכר אם לקחת ליריקה?

מה לעשות אם אתה לא זוכר אם לקחת ליריקה?

מה זה ליריקה?

Lyrica היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בכאבי עצבים, התקפים ופיברומיאלגיה. זוהי תרופה נוגדת פרכוסים הפועלת על ידי חסימת כימיקלים מסוימים במוח הגורמים להתקפים. הוא משמש גם לטיפול בכאב עצבי הנגרם על ידי סוכרת, שלבקת חוגרת ופציעה בחוט השדרה. Lyrica זמין בכמוסות, טבליות ותמיסת פומית.

מהן תופעות הלוואי של ליריקה?

ליריקה עלולה לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כולל סחרחורת, נמנום, ראייה מטושטשת, יובש בפה, בחילות, עצירות ועלייה במשקל. זה יכול גם לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, כמו סיכון מוגבר למחשבות והתנהגות אובדניות, שינויים במצב הרוח וקשיי ריכוז. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

מה עלי לעשות אם אני לא זוכר אם לקחתי ליריקה?

אם אינך זוכר אם נטלת את Lyrica, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבין זאת.

בדוק את רישומי המרשם שלך

הצעד הראשון הוא לבדוק את רישומי המרשם שלך. אם יש לך מרשם לליריקה, זה צריך להיות רשום ברשומות שלך. אתה יכול גם לבדוק עם בית המרקחת שלך כדי לראות אם מילאת מרשם לליריקה בעבר.

דבר עם הרופא שלך

אם אין לך מרשם לליריקה, או אם אינך מוצא את הרישומים שלך, עליך לדבר עם הרופא שלך. הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע אם נטלת את Lyrica בעבר ואם בטוח לך לקחת אותה שוב.

עקוב אחר הסימפטומים שלך

אם אינך זוכר אם נטלת את Lyrica, חשוב לעקוב אחר הסימפטומים שלך. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי של Lyrica, כגון סחרחורת, נמנום, ראייה מטושטשת, יובש בפה, בחילה, עצירות או עלייה במשקל, פנה מיד לרופא שלך.

סיכום

אם אינך זוכר אם נטלת את Lyrica, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבין זאת. אתה יכול לבדוק את רישומי המרשם שלך, לדבר עם הרופא שלך ולעקוב אחר הסימפטומים שלך. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי של Lyrica, פנה מיד לרופא שלך. Lyrica היא תרופה מרשם המשמשת לטיפול בכאבי עצבים, התקפים ופיברומיאלגיה, וחשוב ליטול אותה לפי הנחיות הרופא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן