דף הבית » לא להאמין » מה לעשות אם אין לך כסף למחנה קיץ

מה לעשות אם אין לך כסף למחנה קיץ

מה לעשות אם אין לך כסף למחנה קיץ

מה לעשות אם אין לך כסף למחנה קיץ

מחנה קיץ יכול להיות דרך מצוינת לילדים להכיר חברים חדשים, ללמוד מיומנויות חדשות ולהנות במהלך חודשי הקיץ. אבל עבור משפחות מסוימות, העלות של מחנה קיץ יכולה להיות עצומה. אם אין לך כסף לשלוח את ילדך למחנה קיץ, אל תדאג – עדיין יש הרבה פעילויות מהנות לילדים לעשות במהלך הקיץ. הנה כמה רעיונות לפעילויות בחינם או בעלות נמוכה.

בקר בספרייה

הספרייה המקומית שלך היא משאב נהדר לפעילויות בחינם. ספריות רבות מציעות תוכניות קריאה בקיץ, שיכולות לעזור לילדים להישאר עסוקים בקריאה במהלך חודשי הקיץ. ספריות גם מארחות לעתים קרובות אירועים בחינם, כגון הקרנות סרטים, שיעורי יצירה וזמני סיפור. בדוק את אתר האינטרנט של הספרייה שלך או התקשר אליהם כדי לברר אילו פעילויות הם תכננו לקיץ.

חקור את הטבע

חקר הטבע יכול להיות דרך מצוינת לבלות יום קיץ. צאו לטיול רגלי בפארק סמוך או בשמורת טבע, או צאו לטיול אופניים. אם יש לך גישה לחוף, אגם או נהר, נצל זאת – שחייה, דיג ושייט יכולים להיות פעילויות מהנות וחינמיות.

צור אמנות

אמנות יכולה להיות דרך מצוינת לבטא את עצמך וליהנות. אם אין לך כסף לקנות ציוד אמנות, אל תדאג – יש הרבה דרכים ליצור אמנות עם פריטים שכבר יש לך בבית. נסה ליצור קולאז' ממגזינים ישנים, או השתמש בטושים ובנייר כדי ליצור ציור קיר.

אם אתם מחפשים רעיונות נוספים, צפו בסרטון YouTube הזה לכמה דרכים יצירתיות לבדר את הילדים במהלך הקיץ. ולמידע נוסף על פעילויות קיץ, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

לא משנה באילו פעילויות תבחרו, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהילדים שלכם נהנים. הקיץ הוא זמן מצוין לחקור תחביבים חדשים, לנסות דברים חדשים וליצור זיכרונות שיימשכו לכל החיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן